به گزارش ایرنا حجت الاسلام عبدالحسین خسروپناه در خطبه های نماز جمعه دزفول افزود:
90 درصد سرقت های مسلحانه دزفول توسط سارقان دیگر شهرها انجام می شود، چرا با سارقان برخورد نمی شود چرا سارقان را اعدام نمی کنند، چرا نمی خواهند مسئله ناامنی را در دزفول حل کنند.
وی از سرپرست فرمانداری دزفول خواست از مدیران لایق و توانمند در اداره شهر استفاده کند چرا که مردم امنیت، آرامش و اشتغال میخواهند.
وی در بخش دیگری از خطبه ها ضمن تبریک میلاد حضرت زینب(س) افزود:متاسفانه درجامعه کنونی ترویج خودنمایی یکی از حقوق زنان معرفی شده در حالی که این الگو زینبی نیست.
وی افزود:تعداد زنان سرپرست خانواده 86 درصد افزایش یافته که عامل اصلی آن طلاق است.
وی اضافه کرد:زنان باید آئین معاشرت وسبک زندگی را از زینب (س)بیاموزند.
امام جمعه موقت دزفول ضمن گرامیداشت سالگرد شهادت جمعی از فدائیان اسلام در 27 دیماه 34 گفت:26 دیماه 57 و فرار شاه زمینه ای برای پیروزی انقلاب بود، قبل از انقلاب مردم نقشی در عرصه سیاسی نداشتند و با ولایتمداری و پیوند امام با امت این اهداف محقق شد.
وی هدف انقلاب را استقلال و جمهوریت دانست وگفت:ولایتمداری موجب استمرار انقلاب شده است.
*گفتمان انقلاب نقشه های دشمن را بی اثر کرده است
حجت الاسلام خسروپناه اضافه کرد :ساخت ماهواره های مختلف و موشک های بالستیک فریاد اعتراض دشمن را بر آورده است.
امام جمعه موقت دزفول با بیان اینکه تفکر غرب زدگی موجب از دست دادن گفتمان انقلاب و استقلال و پیشرفت کشور می شود بر ضرورت بی اعتمادی نسبت به آمریکا تاکید کرد و افزود:روحیه انقلابی تنها راهکار مبارزه با توطئه های دشمن است، روحیه انقلابی به معنای بکارگیری مدیران انقلاب، کارآمد، متعهد، مجلس دولت و قوه قضاییه انقلابی است.
وی ضمن انتقاد از خصوصی سازی کارخانه ها در کشور گفت:خصوصی سازی پتروشیمی کرمانشاه، هفت تپه، آلومینیوم سازی اراک هزاران نفر را بیچاره کرده است.
*تحریم عقل و تدبیر مدیران در کشور مشکل ساز شده است
امام جمعه موقت دزفول افزود:روحیه انقلابی ماهواره می سازد، موشک بالستیک دوربرد، صنعت نظامی، دانش پزشکی را توسعه میدهد با این همه پیشرفت قاچاق پوشاک به 65 درصد رسیده که مایه تاسف است.
وی بیان داشت:در صنعت خودرو نبود روحیه انقلابی مشکل ساز شده چرا که این صنعت به دزدان سرگردنه سپرده شده است.
حجت الاسلام خسروپناه با بیان اینکه نداشتن روحیه انقلابی برای حفظ امنیت موجب پرپرشدن جوانان متعهد در نیروی انتظامی دزفول شده است گفت:در 40 سال اخیر کلیه پیشرفت های کشور با روحیه انقلابی و مدیران لایق محقق شده است، کشورداری فقط با دانش ممکن است.

**آمریکا محاسبات درستی در دیپلماسی خود در قبال ایران ندارد
امام جمعه آبادان گفت: آمریکا محاسبات درستی در دیپلماسی خود در قبال ایران ندارد.
به گزارش ایرنا حجت الاسلام علی ابراهیمی پور در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته در مصلای آبادان اظهار داشت: دشمن سعی دارد با اعمال تحریم های اقتصادی سخت با سیاه نمایی زیرساخت‌های کشور را از بین ببرد.
وی ناامید کردن مردم را یکی از کارهای آمریکا برای اعمال فشار به کشور دانست و افزود: رسانه ها و مدیران نباید زمینه بهره برداری دشمن را فراهم کنند.
حجت الاسلام ابراهیمی پور حضور مردم در صحنه را تنها راه شکست توطئه های دشمنان انقلاب بیان کرد و گفت: مردم نباید فریب نیرنگ دشمن را بخورند.
امام جمعه آبادان بر توجه به معیشت مردم تاکید تکرد و گفت:مجلس در تصویب بودجه کشور ذهن مردم را منحرف نکند و اقتصاد و اولویت های رفاهی مردم را در نظر بگیرد.
وی گفت: متاسفانه اراده قوی برای برطرف کردن مشکلات اقتصادی در برخی از مسولان نیست.
حجت الاسلام ابراهیمی پور با بیان اینکه تمرکز دشمن فشار اقتصادی بر قشر محروم است، گفت: دشمن سعی دارد که مردم را نسبت به انقلاب ناامید کند.
وی به سیاسی بازی اروپا در خصوص برجام اشاره کرد و افزود: نباید منتظر اروپایی ها باشیم بلکه باید با ارائه راهکار های عملیاتی در اقتصاد به فکر معیشت مردم باشیم.

**مردم در اداره امور کشور یاری گر مسئولین باشند
امام جمعه موقت بندرماهشهر گفت: بنا به توصیه مقام معظم رهبری مردم باید با انجام وظایف به مسئولین در اداره امور کشور کمک کنند.
حجت الاسلام سیدنزار موسوی در خطبه های این هفته نماز جمعه بندرماهشهر در مصلای امام خمینی (ره) این شهر با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با مردم قم خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری به مردم توصیه می کند که به مسئولین در اداره کشور کشور کمک کنند، این نشان می دهد وضعیت مطلوب نیست و کار به جای باریک کشیده شده است، انتقاد سازنده خوب است اما باید در کنار آن یاری گر نظام نیز باشیم.
امام جمعه موقت بندرماهشهر اضافه کرد: بخشی از مسئولیت حمایت از تولید داخل بر عهده مردم است، تولید کننده، مصرف کننده و فروشنده محصولات داخلی، خود مردم هستند از این رو مردم باید برای این مهم همت کنند، مقابله با شایعه سازی دشمن نیز از دیگر اقداماتی است که مردم می توانند به آن مبادرت کنند.
وی در بخش دیگری از خطبه ها با تاکید بر شرایط جهادی در کشور عنوان کرد: در حال حاضر مهم ترین مسئله جنگ نرم است، امروز جوانان در فضای مجازی فعال هستند، بنابراین جوانان می توانند با هوشیاری از همین فضا برای خنثی کردن توطئه های دشمن استفاده کنند.

**امام جمعه گتوند از عدم اجرای طرح فاضلاب در این شهرستان انتقاد کرد
امام جمعه گتوند گفت:طرح فاضلاب باید از سوی مسئولین ذیربط در این شهرستان اجرا تا معضلات بهداشتی رفع شود.
به گزارش ایرنا، حجت الاسلام اسماعیل اسد پور در خطبه های نماز جمعه گتوند در مصلای امام خمینی(ره) این شهر با انتقاد از عدم اجرای طرح فاضلاب و وضعیت نامناسب در این شهرستان افزود: مسئولین کلان تا شهری باید برای اجرای طرح فاضلاب عزمشان را جزم کنند تا این طرح اجرا شود.
وی گفت: هر زمانی که در کوچه و بازار شهرستان گتوند قدم می زنید با دیدن وضعیت نامناسب فاضلاب و بهداشت حسرت می خورید، که نباید به این شکل باشد.
امام جمعه گتوند از فرماندار، نماینده مردم در مجلس، شورای شهر و شهرداری و دیگر مسئولینی که می توانند در این عرصه خدمت رسانی کنند خواست تا این مشکل را پیگیری و برطرف کنند.
حجت الاسلام اسدپور در ادامه به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با مردم قم به پیشرفت ها و موفقیت های کشورمان در دوران انقلاب اشاره کرد و گفت: در چهارمین دهه انقلاب اسلامی، کشورمان می خواهد سه ماهواره را به فضا پرتاپ کند که آمریکا و غربی ها با شنیدن این خبر عصبانی شدند.

**امام جمعه شوش:وقایع اخیر نشان داد قول و عمل آمریکایی‌ها اعتباری ندارد
امام جمعه شوش گفت: بسیاری از محاسبات دولت آمریکا در باره جمهوری اسلامی ایران اشتباه محض بوده و سودی نصیب آمریکا نکرده است؛ وقایع اخیر نشان داد که قول و عمل آمریکایی‌ها اعتباری ندارد.
به گزارش ایرنا حجت الاسلام سید محمد امام درخطبه های نمازجمعه این هفته شوش با اشاره به دیداررهبری با مردم قم ادامه داد: توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری کارساز و کار گشا است و باید به این فرمایشات عمل کرد.
وی ادامه داد: مقام معظم رهبری فرمودند برای حل مشکلات به روحیه انقلابی و خود باوری نیاز است و باید به جوانان اعتماد کرد زیرا این قشر آینده سازان کشور هستند.
امام جمعه شوش گفت: جوانان فضای مجازی را به محیطی برای زدن تو دهنی به دشمن تبدیل و با اطلاع رسانی و بصیرت افزایی آنها را در رسیدن به اهداف شومشان نا امید کنند.
وی درخصوص تقاطع غیر همسطح ورودی شهر شوش نیز گفت: احداث پل در چهار راه ورودی شوش از اول اشتباه بوده ومورد رضایت مردم نبوده است.
امام جمعه شوش گفت:مسیولان شهرستان پیگیری زیادی در این رابطه انجام دادند امیدواریم باحضور تیم کارشناسان پژوهشکده میراث فرهنگی وبررسی این طرح به نتیجه مطلوبی برسند وجواب خوبی به این مردم بدهندکه این نتیجه به نفع همه باشد.
وی افزود:مدافع میراث فرهنگی هستیم امااحداث زیر گذر ربطی به میراث ندارد وآثاری از میراث در این پروژه نیست اما معلوم نیست چرا لجاجت می شود.

**امام جمعه مینوشهر:بی تدبیری و نظارت ضعیف مشکلات اقتصادی را افزایش داده است
امام جمعه مینوشهر گفت: بی تدبیری و نظارت ضعیف مسئولان مشکلات اقتصادی مردم و بیکاری را افزایش داده است.
به گزارش ایرنا حجت الاسلام محمدجواد عادل پور در آیین عبادی سیاسی جمعه نماز جمعه این هفته اصلی ترین مشکلات جوانان را اشتغال بیان کرد و گفت: متاسفانه شاهد بیکاری و فقر در شهرستان هستیم.
وی با انتقاد از افزایش قیمت نان در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی ادامه داد: اگر نظارت ها و منابع را مدیریت کنیم و در مقابل مفاسد اقتصادی و راندخواران ایستادگی کنیم قطعا می توان از گرانی جلوگیری کرد.
حجت الاسلام عادل پور افزود: برخی از افراد بیت المال را به نام خصوصی سازی به نفع خود و کسانی که اهلیت ندارند خرج می کنند. بودجه باید در آن مشکلات معیشتی مردم ، اشتغال، تقویت تولید داخلی لحاظ شود.
وی با اشاره طرح اصلاح قانون انتخابات گفت: ما مردم مجلسی می خواهند که نمایندگان آن اصل وظیفه مجلس باشد یعنی قانون گذاری و نظارت باشد ولی متاسفانه همه نمایندگان کار اصلی را رها کردند و به امور فردی می رسند و این امر باعث شده که کشور دچار مشکل شود.
7280/7467/9858/7278/6068/7100/3015
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.