به گزارش ایرنا ، آیت الله سیدحسن عاملی در خطبه های این هفته نماز جمعه اردبیل اظهار کرد: کشور ما مبتلا به جنگ نابرابر و ناجوانمردانه در عرصه فرهنگی ، روانی و اقتصادی است و برای فروپاشی هیچ کشوری مثل کشور ما بودجه صرف نمی شود و متخصصان جنگ فرهنگی ، روانی و اقتصادی برای ضربه زدن به هیچ کشوری مثل ایران بسیج نشده اند.
وی افزود: 61 موسسه بین المللی فرهنگی فقط برای تاثیرگذاری بر فرهنگ مردم ایران اسلامی تلاش می کنند.
به گفته او ، برخی از این موسسه ها بودجه ای بالغ بر 2 برابر بودجه کل ایران در اختیار دارند و بر موضوع تخریب بنیان خانواده ها و بی هویت کردن جوانان سرمایه گذاری و طراحی کردند و میز ایران در سرویس های جاسوسی دنیا، بیشترین مشتری را دارد.
آیت الله عاملی همچنین افزود: روزگار ما به تعبیر مقام معظم رهبری نظیر روزگار جنگ احزاب است ، آن زمان احزاب همه علیه رسول خدا و مسلمان ها جمع و هم پیمان شدند و در حال حاضر نیز آمریکا و اروپا و حکام سرسپرده عربی و صهیونیست ها علیه ایران متحد شده و پول کلان و افسانه ای خرج می کنند و باید همه هوشیار باشیم.
امام جمعه اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود گفت: اهالی استان اردبیل در وصف عطوفت و مهربانی و غمگساری ممتاز هستند و استان ما به طور ویژه استان عاطفی است.
وی گفت: در روزهای گذشته اهالی استان اردبیل به صورت خودجوش کاری عاطفی انجام دادند که بسیار ارزشمند است، آنها با شنیدن بی آبی آبادان و خرمشهر به صورت خودجوش بدون اینکه کسی آنها را دعوت کند، مبالغی برای کمک به تامین آب این 2 شهر ایران جمع و ارسال کردند.
عاملی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه خداوند در شمارش آیات خود زبان ها را جزو آیات الهی معرفی می کند، افزود: هر کس در شکل گیری زبان ها دقت و تحقیق کرده در نهایت حتما به خود خداوند رسیده و غیر از دخالت مستقیم خداوندی، امکان شکل گیری زبانها و تعدد و تشعب آنها وجود ندارد.
وی گفت: متاسفانه وزیر آموزش و پرورش این هفته نسبت به زبان های مادری این خبط را مرتکب شد و سوژه عظیمی به دست معاندین داد، ما ضمن مخالفت با سخن وی دولتمردان را دعوت می کنیم حساب شده حرف بزنند و به آنچه که در حیطه تخصص آنها نیست وارد نشوند.
6130/ 1257
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.