حجت الاسلام والمسلمین قربانعلی صفایی پور در خطبه های نماز جمعه این هفته میامی در مسجد جامع این شهر افزود: دستگاه دیپلماسی کشور با قدرت از منافع ملی دفاع می کند و تحریم های عاجزانه دولت آمریکا هیچ تاثیری در فعالیت دیپلمات های کشور ندارد.

وی با بیان اینکه اقدام اخیر ترامپ در تحریم وزیرامور خارجه هیچ تاثیری در سیاست خارجی نظام نخواهد داشت افزود : ایران با هدایت رهبر معظم انقلاب و هوشمندی مسوولان با اقتدار نقشه های دشمنان را خنثی می کند .

خطیب جمعه میامی با اشاره به هفدهم مرداد ماه روز خبرنگار تصریح کرد : خبرنگاران مشکلات و مسائل مهم منطقه را آسیب شناسی کرده و به مدیران و مسئولان منعکس کنند.

صفایی پور ضمن تبریک روز خبرنگار اظهار داشت : بیان واقعیت ها و انعکاس اخبار درست از رسالت مهم خبرنگاران است ،خبرنگاران برای حفاظت از منافع ملی ، باید امنیت ،امید و نشاط را در جامعه گسترش دهند.

وی ضمن تسلیت شهادت امام جواد (ع) تصریح کرد : انصاف در معاشرت با مردم، همدردی در مشکلات و ترویج وتوسعه معنویات ازاصول مهم افزایش اعتماد مردم است .

وی با اشاره به فرارسیدن سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) گفت : خانواده ها باید ازدواج آسان را در اولویت قرار داده و در جامعه نهادینه کنند، فراهم کردن شرایط و زمینه های ازدواج آسان برای جوانان یک ضرورت است.

صفایی پور با بیان این که مهریه پایین و برگزاری ازدواج های ساده زندگی را پایدارتر می کند؛ افزود : زندگی حضرت زهرا (س) بهترین الگو برای مسلمانان است.

برگزاری میز خدمت توسط خبرنگاران و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از برنامه های نمازجمعه این هفته میامی بود.

۷۳۵۷/۶۱۶۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.