به گزارش خبرنگار ایرنا، علی‌اصغر یوسف‌نژاد روز شنبه در نشست شورای اداری شهرستان ساری افزود: عده ای به صورت جدی دنبال بالا بردن سطح انتظار مردم از دولت هستند و کاملا در این زمینه جدی به میدان آمده اند و در داخل و خارج از کشور فعال هستند و فعالیت خود را هم از طریق رسانه انجام می دهند.

وی توضیح داد: این عده بخوبی نسبت به محدودیت های دولت در شرایط تحریمی کنونی اطلاع دارند و با بالا بردن انتظار مردم از دولت، در قدم نخست به دنبال ایجاد شکاف میان دولت ، نظام و مردم هستند و می خواهند دولت را جدا از نظام جلوه دهند.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی گفت: هدف دیگر این مجموعه که با تمام ابزار و امکانات به میدان آمده اند، ناامید کردن مردم از نظام جمهوری اسلامی و همچنین مأیوس کردن نسل جدید و جوانان از انقلاب اسلامی است، بویژه نسلی که هیچ خاطره ای از دوران جنگ و انقلاب ندارند.

وی افزود: هدف دیگر این عده که بخوبی در این چهار دهه ماهر شدند و از طیف های مختلف نیز می باشند ، نگران کردن مردم از وضع موجود است و سیبل آنها هم در این تبلیغات ناکارآمد نشان دادن دولت است.

دستاوردهای دولت قابل دفاع است

عضو هیات رییسه مجلس با بیان اینکه باید دستاوردهای دولت فعلی را با توجه به شرایط ، منابع و محدودیت ها سنجید، تاکید کرد: دستاوردهای دولت کاملا قابل دفاع و پشتیبانی است.

وی دستاوردهای دولت در زمینه امنیت ، اشتغالزایی ، صنایع دفاعی ، دیپلماسی ، راهسازی و بخش های دیگر را کاملا قابل دفاع دانست و افزود: البته هیچکس منکر برخی محدودیت ها و مشکلات مردم نیست و باید نیازهای مردم به بهترین شکل برطرف شود ولی افزایش سطح توقع مردم بدون اشاره به دستاوردهای دولت کار پسندیده ای نیست.

یوسف نژاد اظهار داشت: دشمن بشدت به دنبال نا امید کردن مردم از دولت و سپس نظام است ، افزود: نخستین وظیفه همه ما آگاه سازی مردم از دستاوردهای دولت و نظام با توجه به شرایط است.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس با بیان اینکه دولت چهره اصلی و فیزیکی نظام جمهوری اسلامی است، تاکید کرد: عملکرد دولت همان عملکرد نظام است و نباید این دو را از هم تفکیک داد.

وی افزود: عملکرد دولت و دستگاه ها را باید بر اساس منابع، الزامات و شرایط ارزیابی کرد و نباید با رویا پردازی سطح انتظارات مردم را بالا برد.

عضو هیات رییسه مجلس با بیان اینکه برآورده کردن خواست و انتظارات مردم برای همه مسئولان و دستگاهها یک تکلیف است، توضیح داد: متاسفانه الان شرایط به گونه ای است که دشمن با توجه به شکست در زمینه های نظامی و دیپلماسی بشدت دل به بالا بردن انتظار و نارضایتی مردم خوش کرده است و در این شرایط تمامی کسانی که خود را داخل نظام می دانند نباید با خواست دشمن همراهی کنند.

مدیران واقعیت ها را به مردم منتقل کنند

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس همچنین بر ضرورت تلاش مضاعف مسئولان دستگاههای اجرایی برای ارتباط گیری با مردم و انتقال واقعیت به آنها تاکید کرد و گفت: امروز بزرگ ترین وظیفه مدیران انتقال واقعیت ها به مردم و تشریح شرایط دولت و نظام است تا مردم هم با واقع گرایی قضاوت کنند.

یوسف نژاد افزود: البته انجام این کار مستلزم این است که خود مدیران و مسئولان واقع بین باشند و شرایط موجود را درک کنند و جزیره ای فکر نکنند چون رویا پردازی مدیران نه تنها مردم را از ارتباط با آنها باز می دارد ، بلکه مردم را نسبت به دولت و نظام نا امید خواهد کرد.

وی ارتباط بیشتر مدیران با مردم و حضور در جمع و کنار انها را اولویت مدیران عنوان و تاکید کرد: بهتر است که همه ما درا ین شرایط حساس به جای رویاپردازی در کنار مردم بایستیم که گره بسیاری از مشکلات با این موضوع حل می شود.

۷۳۳۵/۱۶۵۴

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.