به گزارش خبرنگار ایرنا ، این بهره برداری عصر امروز با حضور معاون امور عمرانی استاندار مازندران ، فرماندار شهرستان ساری ، قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران و خیرین در شهرستان ساری انجام شد.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران با بیان اینکه هم اکنون ۶۵ واحد مسکونی محرومین تحت پوشش کمیه امداد امام خمینی در استان در حال ساخت است ، گفت: از آنجایی که قیمت تمام شده هر واحد مسکونی بیش از اعتبارات کمیته امداد است ، در این زمینه از مشارکت مردمی و خیرین کمک گرفته شده است.

ناصر اکندری با اشاره به اینکه واحدهای درحال ساخت در مرحله پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی قرار دارند، افزود: برای هر واحد مسکونی ۲۰ میلیون تومان بلاعوض و ۱۵ میلیون تومان تسهیلات بانکی بدون بهره از سوی کمیته امداد تخصیص می شود.

وی قیمت تمام شده برای هر واحد مسکونی محرومین بدون احتساب زمین بین ۷۰ تا ۸۰ میلیون تومان توصیف کرد و گفت: مابقی هزینه ها از سوی مشارکت مردمی تامین می شود.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران با بیان اینکه ساخت ۴۹۳ واحد مسکونی روستایی محرومین استان به عهده بسیج سازندگی مازندران است، افزود: تا کنون ۱۲۰ واحد آن تحویل شده و ۱۶۰ واحد آن نیز آماده برای تحویل است. 

اسکندری گفت: ۲۱۳ واحد دیگر نیز بر اساس آخرین گزارش ها پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصدی داشته است .

وی بزرگترین مشکل و مانع برای ساخت واحدهای مسکونی محرومین را کمبود زمین عنوان کرد و گفت: اگر مسئولین و دستگاه زمین در اختیار ما بگذارند ، هیچ محرومی در نوبت ساخت خانه قرار نمی گیرد و این ظرفیت وجود دارد تا ساخت همه واحد ها انجام شود.

/۱۸۹۹/۶۹۹۰

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.