به گزارش ایرنا، فرماندار شهرستان کوهرنگ در آئین بهره‌برداری همزمان از طرح‌های هفته دولت شهرستان کوهرنگ گفت: با بهره‌برداری از این تعداد طرح زمینه اشتغال مستقیم 72 نفر فراهم شد و برای اجرای این تعداد طرح در شهرستان کوهرنگ 128 میلیارد ریال از محل منابع ملی، استانی، داخلی، تسهیلات بانکی، آورده متقاضیان بخش خصوصی و سایر ردیف‌های اعتباری تخصیص یافته و هزینه شده است.

هوشنگ مصطفوی افزود:‌ همچنین به مناسبت هفته دولت عملیات اجرایی 9 طرح جدید در شهرستان کوهرنگ آغاز شد که ‌برای اجرا، تکمیل و بهره‌برداری از این طرح‌ها 392 میلیارد ریال اعتبار ملی، استانیٰ‌تسهیلات بانکی و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی برآورد شده است.

فرماندار شهرستان کوهرنگ یادآور شد: دولت تدبیر و امید توجه ویژه‌ای برای تسریع در روند توسعه‌ای مناطق کمتربرخوردار کشور مانند این شهرستان داشته است.

مصطفوی اظهار داشت: افزایش اشتغالزایی، کاهش نرخ بیکاری، رونق اقتصادی و بهبود وضعیت معیشت مردم از اصلی‌ترین برنامه‌های مسئولان ملی، استانی و شهرستانی برای توسعه همه جانبه و پویا در شهرستان کوهرنگ به شمار می‌رود.

به گزارش ایرنا، هفته دولت سال‌جاری ۳۶۳ طرح با ۴ هزار و ۴۳۰ میلیارد ریال اعتبار و یکهزار و ۶۲۰ نفر استغالزایی مستفقیم در چهارمحال و بختیاری افتتاح، بهره‌برداری و کلنگ‌زنی می‌شود.

دوم تا هشتم شهریورماه همزمان با سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر به نام "هفته دولت" نامگذاری شده است.

چلگرد مرکز شهرستان کوهرنگ در 90 کیلومتری شهرکرد واقع شده است.

7362/2097

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.