این روزها مسئولان استان مازندران به خصوص استاندار محترم؛ در تکاپو هستند تا مجموعه عظیم چوب و کاغذ مازندران بر بحران های موجود فائق آمده و به روزهای خوش گذشته بازگردد.

این روزها مسئولان استان مازندران به خصوص استاندار محترم؛ در تکاپو هستند تا مجموعه عظیم چوب و کاغذ مازندران بر بحران های موجود فائق آمده و به روزهای خوش گذشته بازگردد.

برگزاری جلسه ستاد تسهیل با محوریت رفع مشکلات این کارخانه در هفته های اخیر و نشست با معاون اول رئیس جمهوری و تاکید جناب جهانگیری بر رفع مشکلات بزرگ ترین و قدیمی ترین تولید کننده انواع کاغذ در کشور و مکلف شدن 4 وزیر کابینه دولت تدبیر و امید برای گره گشایی از مشکلات این مجموعه دلایل متقن و محکمی هستند که دولت عزم خود را جزم نموده تا کارخانه ها و صنعت از بحران خارج شده و تولید و اشتغال در جای جای کشورمان جان تازه ای به خود بگیرد.

کارخانه عظیمی همچون چوب و کاغذ مازندران که از افتخارات عرصه تولید و اشتغال در استان به شمار می آید اگر چه در دوران سخت تحریم ها با مشکلات جدی مواجه گشته اما حقیقت آن است که تحریم های خودی و داخلی و سوء مدیریت های گذشته بیش از عوامل خارجی این واحد تولیدی را رنج داده که در اینجا مجال پرداختن به این مشکلات نیست.

اختصاص 10 میلیون دلار ارز نیمایی برای پوشش مشکلات و تامین مواد اولیه و مکلف شدن چند وزیر کابینه دکتر روحانی برای گره گشایی از مشکلات چوب و کاغذ مازندران و قول مساعد مدیران این واحد برای بازگشتن به حالت عادی این شرکت تا یک ماه آینده اخبارخوشی هستند که از نشست مشترک معاون اول رئیس جمهوری ، وزیران اقتصادی دولت و مدیران کارخانه و استاندار به گوش می رسد و امید می رود مشکلات گریبان واحد بزرگ تولید کننده کاغذ مازندران و کشور را رها کرده و بار دیگر نوای خوش تولید و اشتغال از این واحد به گوش رسیده و همان گونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند؛ سال، سال رونق تولید و شکوفایی اقتصاد کشور باشد.

این روزها بحث ساماندهی سواحل ؛ پسماندها؛ مناطق آزاد و... به طورجدی در دستور کار مدیران استانداری مازندران است.

و از جناب حسین زادگان؛ استاندار محترم مازندران انتظار داریم همانگونه که با جدیت مشکل کارخانه چوب و کاغذ را به سطح دولت کشانده و مصوبات خوبی را کسب کردند؛ در مورد سایر معضلات استان نیز با جدیت وارد عمل شده و استان مستعد و پرظرفیت مازندران را در مسیر پیشرفت و توسعه قرار دهند.

خدایا چنان کن سرانجام کار/تو خوشنود باشی و ما رستگار

محمد درخشنده

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.