دهکده فناوری کاسپین بعنوان اولین نقش آفرین در حوزه نوآوری و فناوری در استان مازندران فعالیت خود را بزودی آغاز بکارخواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا،علاءالدین ربیعی رئیس اتاق تعاون استان مازندران در این زمینه بیان داشت: راه اندازی دهکده فناوری در استان مازندران زمینه فعالیت نخبگان و تحصیل کردگان را فراهم خواهدکرد. 

وی افزود: بی تردید نخبگان سرمایه های ارزشمند کشورند که تقویت آنها و زمینه سازی برای بکارگیری توانمندی آنها حائز اهمیت بوده و اقداماتی از این قبیل از خروج و مهاجرت نخبگان از کشور جلوگیری خواهد نمود.

محمدزاده بنیانگذار دهکده فناوری اظهار داشت: دهکده فناوری کاسپین در ساختار بخش خصوصی بعنوان اولین نقش آفرین در حوزه نوآوری و فناوری در استان مازندران فعالیت خود را بزودی آغاز خواهد نمود.

این فعال حوزه استارت آپی در ادامه گفت: دهکده فناوری علاوه بر امکان فعالیت استارت آپ ها و شرکتهای دانش محور و افراد کارآفرین در یک محیط اقتصادی، بسترهای لازم جهت انتقال و توسعه فناوری، تولید با ارزش افزوده بالا، جذب سرمایه گذاری خارجی را فراهم نموده و حضور استارت آپ ها،شرکتهای فناور و کار آفرینان را در بازارهای جهانی تسهیل می نماید.

دهکده فناوری مازندران با مشارکت شرکت هلدینگ رز، اتاق تعاون استان مازندران و دهکده تجاری نیاوران در راستای فرمایش مقام معظم رهبری در سال رونق تولید، تاسیس گردیده تا زمینه ساز ایجاد ساختارهای منسجم در بکارگیری تکنولوژی روز دنیا و ساخت تجهیزات پیشرفته و عدم خروج مواد خام از کشور و حذف نیازها از دیگرکشورها در جهت استقلال اقتصادی بوده تا وابستگی کشور به اقتصاد نفتی کاهش یابد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.