سید حسین درویشی از برگزاری جشنواره مهارت آموختگان برتر کارآفرین سال 98 آموزش فنی و حرفه ای مازندران خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سید حسین درویشی با اعلام این خبر افزود: مهارت آموختگان مراکز آموزش دولتی و همچنین مهارت آموختگان آموزشگاه های فنی و حرفه ای آزاد که تاریخ صدور گواهینامه مهارت آنان 95/07/01 الی 96/07/01 بوده، پس از مهارت آموزی اقدام به راه اندازی کسب و کار مرتبط نموده و حداقل یک نفر را به کارگیری نموده اند، مجاز به شرکت در جشنواره و تکمیل فرم های مربوطه خواهند بود.

وی گفت: لازم است مستندات منطقه جغرافیایی محل راه اندازی کسب و کار در محل مربوطه درج و با توجه به جدول فهرست مناطق محروم و کمتر توسعه یافته، امتیاز مربوطه تخصیص می یابد.درمرحله استانی، نفراول تاپنجم دارنده بالاترین امتیاز مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

مدیر جشنواره مهارت آموختگان برتر آموزش فنی و حرفه ای در سال 98 با بیان اهداف و شرح وظایف هر یک از ارکان اظهار داشت:

متقاضیان شرکت در این جشنواره ابتدا کد ملی خود را به شماره 30000167 پیامک نموده تا ضمن اعلام آمادگی حضور در این جشنواره نموده تا از سوی مرکز آموزش فنی و حرفه ای محل سکونت آنان دعوت برای ارایه مدارک صورت پذیرد.

درویشی ادامه داد: ارزیابان این جشنواره که کارشناسان مشاوره مراکز آموزش فنی و حرفه ای می باشند ضمن اخذ مدارک مثبه کامل شامل گواهینامه مهارت، جواز کسب، مدرک تحصیلی، کارت پایان خدمت، لیست پرسنل شاغل در مجموعه کاری و ... با حضور در محل کار کارآفرین تصاویر کاملی که گویای محل کار، دستگاه ها، نیروهای در حال کار، بخش اداری و مدیریتی کارآفرین، عکس دسته جمعی کارآفرین و پرسنل مربوطه را تهیه و به انضمام مدارک به دبیرخانه جشنواره مستقر در اداره کل آموزش فنی و حرفه ای مازندران ارسال می نماید و دبیرخانه مذکور پس از بررسی تمامی مستندات 5 نفر از کارآفرینانی که بیشترین امتیاز را کسب نمودند به ستاد جشنواره در سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور معرفی می نمایند تا این افراد با کارآفرینان سطح کشور به رقابت بپردازند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای مازندران افزود: در هفته ملی مهارت که از 31 تیرماه لغایت 6 مرداد ماه خواهد بود از 5 نفر از کارآفرینان برتر کشور در مراسم باشکوهی تقدیر خواهند شد.

لازم به ذکر است حداکثر مهلت ثبت نام و ارایه مدارک از طریق سامانه پیامکی 30000167  و ارایه مدارک به مراکز آموزش فنی و حرفه ای تا روز دوشنبه مورخه 11/4/98 می باشد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.