سید یوسف موسوی شیخ گفت:رسانه در جریان سازی فرهنگی نقش پررنگی دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا،رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قائمشهر،در نشست با اصحاب رسانه شهرستان قائم شهر، ضمن دعوت آحاد مردم به حضور در راهپیمایی روز قدس ابراز کرد : راهپیمایی روز قدس، حرکت عظیم فرهنگی و اجتماعی برای جامعه بشریت است.

سید یوسف موسوی انتظار خود را از رسانه ها بیان کاستی ها و مشکلات و ارائه ی راه حل برای آنان دانست و افزود : در حوزه تخصصی فرهنگ و ارشاد ما نیز وظایفی را به عنوان خط مشی داریم و در حد توان خود حمایت می کنیم.

رئیس اداره ارشاد قائمشهر سرلوحه ارشاد را، به عنوان وزارت ارشاد بیان کرد و ادامه داد : حوزه های مختلفی زیر مجموعه ارشاد هستند که تاثیرگذارترین آنان، رسانه است که برای جریان سازی فرهنگی در سطح جامعه نقش پررنگی دارد .

وی از 497 زیر مجموعه حوزه نظارتی شهرستان و مرکز که تحت پوشش اداره ارشاد و فرهنگ اسلامی هستند خبر داد و اظهار کرد : شامل 112 کانون های هنری و فرهنگی مساجد،82 واحد موسسات فرهنگی و هنری، 12 آموزشگاه مهارت آموزی،25 واحد انتشارات، 40 واحد چاپخانه، پنج واحد موسسات قرآنی می باشد.

موسوی با اشاره به بیش از 60 آموزشگاه آزاد خوشنویسی و موسیقی، شش نگارخانه، چهار واحد دکه مطبوعاتی،70 مرکز عرضه محصولات فرهنگی،12 مرکز بازی های رایانه ای، خاطرنشان کرد : همچنین چهار آموزشگاه سینمایی، چهار گروه ثبت شده هنری و دو شرکت تولید فیلم در سطح شهرستان وجود دارد.

وی افزود : این فعالیت ها در بخش هایی باید تقویت شود و در بخش های دیگرپالایش صورت گیرد تا بازخورد بهتری صورت گیرد.

یوسف موسوی در خصوص انتخابات و نقش رسانه ها بیان کرد : حضور پررنگ مردم برای ما مهم است و رسانه ها به دور از تفکر و جناح ها، وظیفه آگاهی بخشی مردم نسبت به انتخابات را بر عهده دارند.

موسوی وظیفه رسانه را به عنوان تاثیرگذارترین وسیله، روشنگری دانست و افزود : شاهد شعور بالای سیاسی در شهرستان هستیم که این عمل باید سرلوحه قرار گیرد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.