فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود از انهدام باند رمالی و کلاهبرداری در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا از ساری ، به نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ"ذات الله رضوانی" در تریح این خبر، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت یک باند 3 نفره رمالی و کلاهبرداری حرفه ای در شهرستان میاندورود، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت .

فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود، تصریح کرد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه متهمان را شناسایی کردند .

سرهنگ رضوانی، خاطر نشان کرد: متهمان که با شیوه رمالی و کلاهبرداری از مردم کلاهبرداری می کردند در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شدند .

وی در ادامه اظهار داشت: این افراد با سوء استفاده از اعتماد مردم از افراد زیادی از استان های گیلان، گلستان ، خراسان شمالی و برخی استان ها کشور کلاهبرداری کرده اند که پس از دستگیری با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند .

فرمانده انتظامی شهرستان میادورود در خاتمه با اشاره به این که اکثر مجرمان و خیانتکاران قربانیان خود را با شیوه های دروغین ، ادعای غیر واقعی و ابراز دوستی انتخاب می کنند، از شهروندان خواست: از اعتماد به این افراد خودداری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در این زمینه را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.