فرمانده انتظامی میاندوآب گفت: در مدت کمتر از ۴۸ ساعت سارقین حرفه ای که طی دو روز ۱۱ پراید را سرقت کرده بودند ، توسط پلیس آگاهی دستگیر شدند.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، سرهنگ حسن شیخ نژاد در جمع خبرنگاران افزود: به دنبال تماس های مردمی با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سرقت خودرو، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت و ماموران انتظامی میاندوآب اقدامات گسترده‌ای را جهت شناسایی سارقین انجام دادند.
وی ادامه داد: با اقدامات پلیسی انجام گرفته، ماموران انتظامی میاندوآب موفق شدند، ۲ سارق را که یک خانم و یک نفر آقای سابقه دار بودند ظرف 48 ساعت شناسایی و دستگیر کنند.
سرهنگ شیخ نژاد با اشاره به اینکه در این رابطه علاوه بر دو نفر سارق یک نفر مالخر هم دستگیر و 11 خودروی سرقتی پراید کشف شد، گفت: با دستور مقام قضایی خودروهای مکشوفه به مالباخته ها تحویل گردید.
فرماندهی انتظامی میاندوآب به شهروندان توصیه کرد، خودروی خود را به دزدگیر، سوئیچ مخفی، قفل فرمان، قفل سوئیچی، قفل پدال و زنجیر تجهیز کنید و از تجهیزات ایمنی برای جلوگیری از باز کردن شیشه‌ها و بادگیرها استفاده نمایند و هنگام دور شدن از خودرو، سیستم ایمنی آن را فعال کنند.

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.