استاندار مارندران گفت: سیل اخیر همدلی و وفاق مردم و مسئولین را به خوبی به نمایش گذاشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا،احمد حسین زادگان صبح امروز در  آیین اهدای 1000 بسته لوازم خانگی و 1000 راس دام سبک به مردم سیل زده مازندران که در سالن همایش بهزیستی برگزار شد،اظهار کرد: سیل اخیر همدلی و وفاق  مردم و مسئولین را به خوبی به نمایش گذاشت.

وی افزود:  ما باید کشور را به لحاظ اقتصادی مستقل کنیم همانطور که مقام معظم رهبری تاکید کردند که راه برون رفت از مشکلات اقتصادی و تحریم ها ؛ اقتصاد مقاومتی است.

استاندار مازندران  گفت: در شرایط فعلی باید تهدیدها را به فرصت تبدیل و با همدلی و تعامل کشور را از هرگونه تهدید خارج کنیم.

وی افزود: متاسفانه به دلایل مختلف در کشور دچار واگرایی  بوده ایم ،اما سیل اخیر نشان داده این کشور از ظرفیت های بالایی برخوردار است و این سیل عظیم در مقابل عزم و اراده مردم کوچک شد.

حسین زادگان با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی درون‌زا و برون نگر است ،تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی بر تولیدات داخلی و استقلال اقتصادی تاکید و بر تعاملات بین المللی هم توجه دارد.

وی خاطرنشان کرد: اگر به لحاظ اقتصادی وابسته به فروش نفت نبودیم و در زمینه تولیدات غیرنفتی پیشرفت های قابل توجه داشتیم عدم فروش نفت نمی توانست تاثیری بر اقتصاد ما داشته باشد.

حسین زادگان ادامه داد: ظرفیت های مختلفی در کشور وجود دارد و می توان با طرح کردن موارد اختلافی و انتخاب راه میانه، از این ظرفیت ها بهره برد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.