به گزارش ایرنا، عزیزاله شهبازی روز پنجشنبه در بازدید از فرودگاه آزادی نظرآباد درجمع خبرنگاران افزود: این نوع بازدید ها و دیدارهای چهره به چهره با هدف خدمات رسانی بهتر به مردم براساس تاکیدات مقام معظم رهبری و رئیس جمهوری است.
وی در ادامه به کلنگ زنی طرح گاز رسانی به 130واحد تولیدی درنظرآباد اشاره کرد و افزود: با اجرای این طرح که اعتبار آن ازطریق شرکت نفت و درحدود 150میلیارد ریال از محل بیع متقابل است گام های موثری در رفع کاهش آلایندگی های ناشی از سوخت مایع برداشته می شود.
شهبازی گفت: پروژه گاز رسانی به این واحدهای تولیدی نقش موثری در اجرایی شدن سیاست های رونق تولید نیز دارد و یک سال زمان برای اجرای آن تعریف شده است.
وی اضافه کرد: ارائه بسترهای مناسب تولیدی و گازرسانی به بخش تولید در جذب سرمایه گذار هم موثر است.
استاندارالبرز با اشاره به بازدید از فرودگاه آزادی شهرستان نظرآباد نیز اظهار داشت: این فرودگاه که با همت بخش خصوصی با حمایت دولت در زمینه های آموزش خلبان ، پرواز و مسافرت های کوتاه به استان های همجوار فعال است از ظرفیت های قابل توجه استان البرز به شمارمی رود.
شهبازی گفت: با توجه به شرایط حمل و نقل و مسایل جاده ای در بحث پدافند غیرعامل فرودگاه آزادی می تواند کمک سایر فرودگاه ها در کشور باشد .
وی در ادامه ازحضور دریکی از روستاهای شهرستان نظراباد ودیدار چهره به چهره با مردم خبرداد و افزود:
درجریان سیل دیدیم مردم چگونه همدیی گر را کمک کردند و در کاهش بار مشکلات ازیکدیگر دستگیری داشتند که امیدوارم دراین زمینه همراهی ها بیشتر شود.
تالاب صالحیه در استان البرز موضوع دیگری بود که استاندارالبرز به آن پرداخت و گفت: براساس گزارش مدیرکل محیط زیست استان البرز تعدادی منشاء گردو غبار در نظرآباد و اشتهارد داریم که به معاون عمرانی استانداری البرز ماموریت هایی دراین زمینه داده شده است.
شهبازی افزود: زهکشی ،بررسی وضعیت ابگیری از جمله موضوعات مهم دراین زمینه به شمار می رود که باتوجه به فرصت خوبی این تالاب برای گردشگری و گونه های پرندگان لازم است حق آبه آن از رودخانه طالقان و کردان سایر حوزه های فصلی حق ابه آن را تامین کنیم.
وی ادامه داد: اقدامات موثری دراین زمینه ارگانجام شده و فرماندار نظرآباد بعنوان رئیس شورای امنیت و سلامت غذایی نظراباد برنامه ریزی لازم را باید داشته باشد.
استاندار البرز در خصوص طرح توسعه ریلی راه آهن نظرآباد نیز گفت: نماینده مردم نظرآباد ،طالقان و ساوجبلاغ در مجلس شورای اسلامی پیگیری های لازم را داشته و تصمیم گیری شده تا اداره کل راهداری اقداماتی در زمینه آسفالت پل آن داشته باشد.
وی افزود:متولی این مهم راه اهن جمهوری اسلامی است اگرچه نماینده مردم نظرآباد،طالقان و ساوجبلاغ در مجلس شورای اسلامی تذکراتی نیز داشته بنابرین با هماهنگی فرماندار نظرآباد کاربا تحویل به شهرداری از امروز شروع می شود .
استاندار البرز به منظور بازدید از مناطق روستایی و کلنگ زنی و افتتاح پروژه های نظرآباد، صبح امروز در این شهرستان حضور یافت.
دراین سفر یکروز «عزیز الله شهبازی» در مراسم بهره برداری از زیرسازی و آسفالت روستای دنگیزک حاضر شد.
در ادامه نیز کلنگ زنی گازرسانی به 9 واحد تولیدی در حوزه کشاورزی و دامداری در بخش مرکزی نظرآباد صورت گرفت.
در این سفر یک روزه بازدید از روند احیای تالاب صالحیه و همچنین مجموعه فرودگاهی بخش خصوصی آزادی توسط استاندار البرز انجام شد.
در پایان نیز استاندارالبرز در راس مدیران استان با حضور در روستای صالحیه با مردم دیدار چهره به چهره داشتند.
8029/6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.