نصراله دریابیگی گفت:سپاه در عرصه‌های همچون سازندگی، عمران، خدمت‌رسانی به محرومان، مسائل فرهنگی و هنری و تولید فکر انقلابی، نقش‌آفرینی می‌کند.

به گزارش ایلنا از ساری ، دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران با ابراز همدردی با آسیب‌دیدگان سیل اخیر در کشور گفت:امیدواریم دولت و نهادهای حکومتی با حضور در مناطق سیل زده، بتوانند سریعا مشکلات مردم را برطرف کنند.

نصر اله دریابیگی با اشاره شعار امسال ، (سال رونق تولید)گفت: اگر شعار امسال مقام معظم رهبری در کشور تحقق یابد بسیاری از مشکلات اشتغال و بیکاری در کشور رفع خواهد شد.

وی به مسائل کارگران اشاره کرد و افزود :این قشر وضعیت نامناسب درآمدی و حقوقی مواجه هستند که باید توجه بیشتری به آنها شود .

این فعال کارگری تصریح کرد: دفاع از حق و حقوق کارگران در بخش های مختلف با توجه به رسالت خانه کارگر، ارائه برنامه‌های آموزشی، فرهنگی جهت ارتقاء و بالا بردن کیفیت کار تولید و بالا رفتن مهارت‌های فردی و اجتماعی کارگران از مهم‌ترین برنامه‌های خانه کارگر استان مازندران است.

دریابیگی در  حمایت از سپاه و اقدام آمریکا در قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست گروه‌های تروریستی را محکوم کرد وگفت:سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکی از دستاوردهای بزرگ ملت و انقلاب اسلامی ایران است که علاوه بر حفظ امنیت و مسائل دفاعی، در عرصه‌های دیگری همچون سازندگی، عمران، خدمت‌رسانی به محرومان، مسائل فرهنگی و هنری و تولید فکر انقلابی، نقش‌آفرینی می‌کند.

وی نداشتن امنیت شغلی، قرارداد موقت کار ،مشکلات درمانی، تعطیلی کارخانجات ، امرار معاش را از جمله مشکلات جامعه کارگری عنوان کرد و افزود: 120 هزار بازنشسته در استان هستند که 65 درصد آنان از حداقل بگیرها هستند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.