مهدی رازجویان روز جمعه در گفت و گو با خبرنگارایرنا افزود : بررسی هواشناسی استان نشان می دهد که با وزش باد ف ابرها پراکنده شدند و بارش ها در مازندارن برای 24 ساعت آینده به صورت پراکنده است و خطری از لحاظ سیلابی این استان را تهدید نمی کند.
وی گفت : چنانچه تهدیدی از لحاظ وقوع سیل در استان وجود داشته باشد ، به مردم اطلاع رسانی خواهد شد تا بتوانیم همانند گذشته خسارت ها با همکاری دو جانبه مردم و مسوولان کاهش دهیم.
معاون عمرانی استاندار مازندران افزود : همچنان توصیه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان به مردم رعایت نکات ایمنی به خصوص عدم اقامت در حاشیه رودخانه هاست.
رازجویان در مورد خدمات رسانی به بحران زدگان ناشی از سیل در برخی مناطق استان هم گفت: خدمات رسانی به این سیلزدگان همچنان ادامه دارد و کارها نیز با نظارت استاندار مازندران و همراهی دستگاههای اجرایی و عمومی در حال انجام است.
وی افزود : هم اکنون بحران اولیه سیل در استان فروکش کرد و کار بازسازی و نوسازی واحدهای مسکونی، ساماندهی و لایروبی رودخانه ها، بهسازی راهها و بازگشایی آن در حال انجام است.
معاون استاندار مازندران گفت که هم اکنون آب، برق، گاز تمام مناطق سیلزده برقرار است و راهها نیز باز و تردد در حال انجام است.
** احتمال شروع بارش های رگباری از عصر فردا
هواشناسی مازندران پیش بینی کرد که تا از عصر امروز بارش های پراکنده به این خطه شمال کشور برسد و با تقویت سامانه بارشی به تناوب از عصر فردا شنبه رگبار باران همراه با وزش باد شدید موقتی و کاهش دما به این استان می رسد.
طبق گزارش هواشناسی بارش ها در ارتفاعات مازندران از عصر فردا شنبه 24 فروردین با شدت بیشتری ادامه خواهد یافت.
** برقراری تردد در تمام محورهای مازندران
مرکز مدیریت راههای مازندران اعلام کرد هم اکنون تردد در تمام محورهای اصلی شامل هراز، کندوان، سوادکوه و کیاسر دربه صورت روان برقرار است.
براثر بارش باران سیل آسا اواخر اسفندماه 97 و فروردین 98 حدود 15 هزار میلیارد ریال به زیرساخت، کشاورزی و واحدهای مسکونی مازندران خسارت وارد شد.
6982/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.