به گزارش خبرنگار ایرنا ، بهرام دارایی روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران در ساری افزود :
در حادثه اخیر سیل مازندران بیمه ها تلاش کردند با 2 رویکرد پوشش بیمه های بدنه و دیگر خسارت ها به منازل و واحدهای صنعتی وارد شوند.
وی با اعلام این که 37 مورد خسارت بیمه بدنه خودرو هم بر اثر سیل مازندران تاکنون گزارش شده است ، گفت : بیمه های مازندران با توجه به تعاملی که در بین اعضا وجود دارد ، تلاش می کنند تا در ارائه خدمات بیمه ای بویژه در ایام نوروز و تعطیل سرعت عمل داشته باشند.
مدیرکل بیمه ایران در مازندران با بیان این که نوروز 98 با بحران بلای طبیعی سیل شروع شد و به همین دلیل هم کار بیمه ها افزایش یافته است ، افزود : شرکت بیمه ایران به عنوان تنها شرکت بیمه دولتی در مازندران از ابتدای سال تاکنون در بحث بیمه اتومبیل، بدنه و شخص ثالث 600 مورد اعلام خسارت دریافت کرده که اغلب رسیدگی و پرداخت شده است.
وی ادامه داد : در ایام تعطیلات نوروزی 2 شعبه کشیک در چالوس و بابلسر داشتییم و در جاده هراز شعبه آمل فعال است ضمن اینکه در محور فیروزکوه شعبه قائمشهر همکاران ما حضور دارند و در ساری نیز این آمادگی برای ارائه خدمات وجود دارد.
دارایی با اظهار این که خطاهای انسانی و بلایای طبیعی همواره وجود دارد و تلاش بیمه ها بر کسب رضایتمندی از سوی حادثه دیدگان است ، گفت : با توجه به شرایط اقلیمی مازندران، توصیه ما به مردم خرید بیمه جامع و کامل است تا در زمان حوادث بتوانیم جبران خسارت کنیم.
** سیلزدگان نگران مفقودی مدارک بیمه نباشند
رییس شورای هماهنگی بیمه های مازندران همچنین در باره احتمال مفقود شدن مدارک بیمه ای برخی شهروندان در سیل اخیر ، اظهار داشت : اطلاعات همه بیمه گذاران در سامانه بیمه ایران وجود دارد و لازم نیست سیلزدگان نگران مفقود شدن اسناد خود در سیل اخیر باشند.
دارایی افزود : تاکنون برآورد خسارت ها به خودرو ، منازل و واحدهای صنعتی زیر پوشش بیمه ایران در مازندران به حدود 5.5 میلیارد تومان رسیده است.
9927/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.