به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی جمعیت هلال احمر مازندران، دکتر مجتبی اکبری گفت: این خدمات امدادی و کمک رسانی در 12شهرستان مازندران از جمله چالوس در محور کندوان ، آمل در محور هراز ،ساری در محورهای کیاسر و 19روستای اطراف ،6 روستای نکا، شهر کیاکلا و هفت روستای شهرستان سیمرغ، بابل جاده گنج افروز و یک روستا، شهرهای زیراب و پل سفید و هفت روستای سوادکوه، نوشهر منطقه کجور، هشت روستای بابلسر ، گلوگاه، 11روستای جویبار و بخش یانه سر و هشت روستای بهشهر ارائه شده است.
وی با بیان اینکه در این مدت تعداد 429نفر اسکان داده شده اند، ادامه داد: آب ناشی از سیلاب در یک هزارو 380 واحد مسکونی نیز تخلیه شده است.
وی تعداد خودروهای رهاسازی شده در محورهای مواصلاتی و مناطق سیل زده را 514 دستگاه اعلام کرد و گفت: 28دستگاه آمبولانس، هشت دستگاه خودرو نجات، هفت دستگاه جت اسکی ، 11دستگاه قایق نجات و 86دستگاه موتور پمپ لجن کش و در کنار یک فروند بالگرد به مسافران و مردم سیل زده استان خدمات مورد نیاز را ارائه کردند.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر مازندران به آمار اقلام امدادی توزیع شده بین حادثه دیدگان اشاره کرد و گفت: در این مدت هشت هزارو 260بطری آب معدنی، یک هزار و 308قوطی انواع کنسرو ، 23هزار قرص نان ، 15هزارو 240 کیلو گرم برنج ، چهار هزارو 414تخته پتو ، 2هزار و 270بسته غذایی ، 2هزارو 520بطری روغن ، یکهزارو 897تخته موکت ، 180 کیلو گرم خرما و مقداری نایلون ، پودر لباسشویی و آرد توزیع شده است.
به گزارش ایرنا ، بارش کم سابقه باران از 26 اسفند ماه سال 97 در مازندران سبب طغیان رودخانه ها و جاری شدن سیلاب در مناطق مرکزی و شرقی استان شد که تبعات آن همچنان در برخی شهرستان های استان وجود دارد.
بر اساس آخرین آمار ستاد خدمات سفر استان مازندران در این مدت حدود 5.5میلون شب اقامت مسافر در استان به ثبت رسیده است.
6990/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.