مدیرکل اوقاف مازندران از اسکان 1500 نفرشب مسافر نوروزی در زائرسرای بقاع متبرکه مازندران خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا،مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با اشاره به اجرای طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه استان گفت: از 27 اسفند سال گذشته تا سوم فروردین هزار و 500 نفرشب مسافر نوروزی در زائرسراها و سوئیت‌های بقاع متبرکه مازندران اسکان یافتند.

حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری‌جناسمی اظهار کرد: همزمان با سال‌نور طرح آرامش بهاری در 300 مکان مذهبی مازندران اجرا شده است.

وی با بیان اینکه طرح آرامش بهاری در 50 مسجد و در 300 آستان مقدس امامزاده و بقعه متبرکه مازندران در حال اجراست، افزود: از 27 اسفند سال گذشته تا سوم فروردین هزار و 500 نفرشب مسافر نوروزی در زائرسراها و سوئیت‌های بقاع متبرکه مازندران اسکان یافتند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: از زمان آغاز سفرهای نوروزی حدود 50 هزار مسافر از اماکن مذهبی و بقاع متبرکه مازندران بازدید کردند و از خدمات اوقاف در این اماکن متبرکه بهره‌مند شدند.

حیدری با بیان اینکه حضور در اماکن متبرکه و امام‌زادگان یکی از اولویت‌های مسافران و گردشگران نوروزی در مازندران به‌شمار می‌رود، افزود: همه‌روزه شاهد حضور پرشور مسافران و زائران بسیاری در بقاع متبرکه استان هستیم که این مسأله نشان دهنده ارادت و عشق مردم به خاندان اهل بیت است.

وی با تأکید بر اینکه اوقاف آماده خدمات‌رسانی هرچه بیشتر به گردشگران نوروزی است، گفت : بقاع متبرکه و اماکن مذهبی استان ظرفیت بالایی برای رونق گردشگری مذهبی دارند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.