عباسعلی حسنی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بارش شدید برف و طوفان یکشنبه شب هفته گذشته، سبب قطعی برق و مسدود کردن راه ارتباطی بیش از 20 روستای شهرستان بهشهر شد.
وی ادامه داد: در همین رابطه برق بیش از 20 روستای منطقه کوهستانی و یانه سر بهشهر قطع شد که از همان ساعات ابتدایی تلاش برای رفع این مشکل از سوی نیروهای امدادی و عملیاتی آغاز شد.
حسنی با اشاره به تلاش اکیپ عملیاتی و امدادی در شهرستان و استقرار رییس اداره برق شهرستان در منطقه یانه سر، تصریح کرد: برق بسیاری از روستاها وصل شده، اما همچنان برق 10 روستا قطع است.
بخشدار یانه سر بهشهر با اشاره به بازگشایی مسیرها و محورهای مختلف روستایی شهرستان بهشهر افزود: ارتفاع برف در برخی از روستاها به بیش از یک و نیم متر هم رسیده بود که تاکنون با بازگشایی راه ارتباطی حدود 20 روستا مشکل اتصال برق برخی از این مناطق رفع شده و مابقی در دست انجام است.
حسنی گفت: با بازگشایی جاده ها با توجه به وجود برف در حاشیه جاده و احتمال لغزندگی جاده ها از گردشگران و علاقمندان به ورزش های زمستانی و روستاییانی که قصد تردد در محورهای کوهستانی را دارند؛ خواهشمندیم از سفرهای غیر ضروری خودداری و در صورت نیاز با رعایت نکات ایمنی و امکانات و آذوقه در این محورها تردد کنند.
براثر وقوع سیل یکشنبه شب هفته گذشته در مازندران به حدود 200 روستا و چندین هزار دهنه کشاورزی، ابنیه و تاسیسات زیرساختی خسارت وارد شد.
همچنین سیل راه، آب، برق و گاز بیش از 200 روستای مازندران را قطع کرد که براساس گزارش رسمی تاکنون حدود 80 درصد از اثرات ناشی از سیل در استان پاکسازی شد.
سیل آخر زمستان در استان مازندران موجب فوت 5 تن از هموطنان ما در این استان شد./
/1899 /7332
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.