سید محمدرضا رضوی با اشاره به بارش شدید باران در در روز 27 اسفند 97 ،گفت: در این مدت حدود یک میلیارد و 200 میلیون متر مکعب از رودخانه تلار قائمشهر تا حوزه بهشهر در سطح افق بارش باران داشتیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا،سید محمدرضا رضوی صبح جمعه در ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران اظهار کرد :آسمان مازندران برای امروز و فردا صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش نسبی دما است.

وی آسمان استان را در روز های دوشنبه و سه شنبه ابری همراه با بارش باران در ارتفاعات مه آلود با بارش برف ،کاهش دما و وزش باد پیش بینی کرد.

مدیرکل هواشناسی مازندران گفت: در این دو روز بخش هزار جریب میزان بارش آن بیشتر خواهد شد اما مقدار بارش به اندازه روزهای قبل که منجر به سیل شد؛ نیست.

وی ادامه داد: سامانه بارشی روز چهارشنبه از استان خارج می شود و بتدریج شاهد کاهش ابر خواهیم بود.

رضوی با اشاره به بارش شدید باران در چند روز گذشته ،گفت: در این مدت حدود یک میلیارد و 200 میلیون متر مکعب از رودخانه تلار قائمشهر تا حوزه بهشهر در سطح افق بارش باران داشتیم.

وی میزان بارش تاکام  و ورکی ساری را 163 میلیمتر، سوخته سرای سوادکوه 192 میلیمتر و پل سفید 135 میلیمتر و زیرآب 145  اعلام کرد.

رضوی ادامه داد: در برخی نقاط مرتفع حدود 200 میلیمتر طی 24 ساعت و دشت ناز ساری و امیر اباد 141 میلیمتر بارش داشتیم همچنین بر اساس برآورد اولیه در آلاشت و کیاسر حدود 82 سانتی متر برف داشتیم.

مدیر کل هواشناسی مازندران گفت: در صورت تغییرنقشه ها ، تغییرات پیش بینی نیز در روزهای آینده اطلاع رسانی می شود.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.