معاون هماهنگ کننده سپاه کربلای مازندران از کمک بی وقفه و امداد رسانی سپاه و بسیج به سیل زدگان مازندران خبر داد.

به گزارش ایلنا از ساری،سرهنگ جواد بخشی به امداد رسانی سپاه کربلا به سیل زدگان مازندران اشاره کرد از خدمات رسانی سپاه کربلای استان از روز گذشته به سیل زدگان استان در روستاهها و شهرهای گلوگاه، بهشهر، میاندورد، نکا، ساری، سوادکوه، بابل و به ویژه سیمرغ(کیاکلا) خبر داد.

وی هدف اول سپاه را نجات مردم گرفتار در سیل  و جلوگیری و کاهش از تلفات برشمرد و افزود: سپاه کربلا در حوزه تامین امنیت حادثه دیدگان با برنامه های اقدام داشته و در حوزه خدمات رسانی به مردم با توزیع مناسب جیره های غذایی، آب، نان و ... ، پوشاک و پتو کمک های اولیه را انجام داد.

معاون هماهنگ کننده سپاه کربلای مازندران گفت:سپاه و بسیج هیچ شانی جز خدمت رسانی و در کنار مردم بودن ندارند.

بخشی ادامه داد: تا پایان شب گذشته نیروهای بسیج با بکار گیری چندین دستگاه جت اسکی و بیل مکانیکی اقدام کردند که طی آن نجات ، تخلیه و جابجایی مردم از منازل و مناطق گرفتار در آب به حسینیه ها و مساجد و همچنین روانسازی و هدایت طغیان آب  انجام شد.

استاندار مازندران در جلسه مدیریت بحران با اشاره به تلاش‌های انجام‌شده توسط سپاه و بسیج برای برون‌رفت از مشکلات ‌سیل در استان گفت: از بسیج به‌صورت ویژه تشکر می‌کنم، بسیج به‌طور تمام‌قد در سیمرغ، میاندورود و ساری و هر جایی ‌که بنده حضور پیدا کردم، پای کار بود .

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.