حسین پنبه دانه پور روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از این روستاها در شرق شعیبیه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : ستاد مدیریت بحران این شهرستان از شامگاه چهارشنبه به حالت آماده باش درآمده و بیش از 30دستگاه ماشین آلات راهسازی و کمپرسی هم اکنون با مدیریت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مشغول ترمیم سیل بند و بستن زهکش ها هستند.
وی افزود: چهار روستای این بخش در معرض خطر بیشتری قرار دارند که با هماهنگی های انجام شده حدود 30دستگاه وانت و کمپرسی از تیپ نیروی مخصوص ارتش برای جابجایی اثاثیه مردم این روستاها در محل حضور دارند.
رییس ستاد بحران شهرستان شوشتر ادامه داد : تمام اقدامات لازم برای مقابله با این سیلاب و کاهش خسارت های احتمالی در نشست ستادمدیریت بحران شهرستان اندیشیده شده و امشب نیز نشست ستاد مدیریت بحران استان خوزستان در بخش شعیبیه تشکیل می شود.
وی درپایان گفت: همه دستگاه های امدادی و خدماتی شهرستان شوشتر هم اکنون در بخش شعیبیه مستقر هستند تا در صورت بروز هرگونه حادثه احتمالی برای خدمات رسانی وارد عمل شوند.
طغیان رودخانه دز و باز کردن دریچه های سد دز در فروردین سال 95باعث وقوع سیلاب در اندیمشک ، دزفول، شوش و شوشتر شد که سیلاب در بخش شعیبیه شوشتر بیشترین خسارت را برجای گذاشت.
شعیبیه از توابع شوشتر، با جمعیت 22 هزار نفر ، 58 روستا دارد.
شهرستان شوشتر دارای سه بخش مرکزی، میان آب و شعیبیه است.
7159/6002
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.