به گزارش خبرنگار ایرنا ، روز گذشته ( دوشنبه ) وقوع سیل موجب تخریب لوله 12 اینچ خط تغذیه گاز مسیر پل تلار به منطقه بالاتجن شهرستان قائمشهر شد و با این اتفاق گاز مشترکین بیش از 30 روستای این منطقه قطع و یا با افت فشار مواجه شد .
رحیم جعفری سوادکوهی شامگاه سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : روز گذشته به دلیل وقوع سیل و طغیان رودخانه تلار شهرستان قائمشهر لوله اصلی گاز به دلیل فشار زیاد آب پاره و این عامل باعث شد تا اهالی مناطق بالاتجن با قطع و افت فشار گاز مواجه شوند .
وی با اعلام اینکه امروز صبح گروه فنی ، حفار و گروه اجرای لوله گذاری در منطقه بالاتجن مستقر شده اند ، گفت که با همکاری های صورت گرفته سه خط به خط مجاور وصل شد تا مشکل موقت مردم حل شود .
رئیس اداره گاز شهرستان قائمشهر با بیان اینکه هم اکنون فشار گاز بسیار ضعیف است ، افزود : درست است که مشکل ضعف قطع گاز از نصب شبکه حل شده است اما اهالی منطقه بالاتجن باید با صبوری منتظر فشار بالای گاز باشند .
جعفری با اعلام اینکه تا آخر شب فشار گاز بالا می رود ، گفت که این فشار گاز موقت و نیاز است تا شهروندان مراعات کنند .
وی از شهروندان اهالی منطقه بالاتجن خواست تا از وصل کردن گاز خودداری کنند و منتظر همکاران گاز بمانند تا آنان با چک کردن فشار گاز بتوانند نسبت به راه اندازی آن اقدام کنند .
جعفری گفت که با مساعد شدن هوا نسبت به ترمیم خطوط اصلی اقدام خواهیم کرد .
7334/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.