رسول راشکی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ظهار داشت: بعد از بارندگی 10 و 11 اسفند در سراسر سیستان و بلوچستان مردم مناطق روستایی شهرستان های ایرانشهر، نیکشهر، سرباز، فنوج دلگان خاش میرجاوه زاهدان و سیب و سوران دچار مشکل شدند.
وی ادامه داد: در این راستا نیروهای امداد علاوه بر اسکان 2 هزار و 358 نفر به پنج هزار و 900 خانوار آسیب دیده سیلاب اخیر تاکنون خدمات رسانی کردند.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت:538 دستگاه چادر، 2هزار و 139 تخته پتو، 914 تخته موکت، و سه هزار و 28 کیلوگرم نایلون به همراه مواد غذایی از جمله اقلام توزیع شده در میان مردم گرفتار سیلاب این استان بوده است.
راشکی تاکید کرد: جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان با تمام توان آماده ارائه خدمات مورد نیاز به مسافران و آسیب دیدگان حوادث و سوانح احتمالی است.
به گزارش ایرنا سیستان و بلوچستان به لحاظ شرایط جغرافیایی و وسعت زیاد در برخی مواقع همزمان چندین پدیده از جمله توفان، خشکسالی، بارندگی، سیل و مواج شدن دریا را تجربه کرده است.
به دلیل بارندگی شدید از 10 تا 11 اسفند در سیستان و بلوچستان علاوه بر تعطیلی مدارس، مسدود شدن مسیرهای ارتباطی، کشته شدن یک نفر در زاهدان براثر ریزش آوار، شهید شدن سه مرزبان هنگ مرزی میرجاوه بر اثر سیلاب،دچار مشکل شدن افزون بر 60 خودرو در زاهدان به دلیل افتادن در گودال های حفر شده توسط شرکت گاز و افزون بر سه هزار آسیب دیده از باران و سیلاب در زاهدان، سرباز و دلگان را به همراه داشته است.
7316**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.