قاسم شهابی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : در حال حاضر به علت رانش زمین و نبود ایمنی تردد به این روستاها، امکان تعمیر خط توزیع وجود ندارد و باید تا پایان بارندگی ها منتظر ماند.
وی علت قطعی برق را شکستن تیرک های توزیع عنوان کرد و ادامه داد : اما خوشبختانه با وجود توفان حدود 100 کیلومتری و طغیان رودخانه های ، تمامی شهرهای مرکز و شرق استان برقدار و هیچگونه قطعی مشاهده و گزارش نمی شود.
مازندران دارای 2 شرکت توزیع برق به مرکزیت ساری و نوشهر است که به بیش از 2 میلیون مشترک خدمات می دهند.
شرکت توزیع برق مستقر در ساری که با نام شرکت توزیع برق مازندران شناخته می شود 15 شهرستان از آمل تا گلوگاه را پوشش می دهد.
** خسارت 2 میلیارد ریالی توفان و سیل به شبکه توزیع برق
مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران اعلام کرد : توفان و سیل 24 ساعت اخیر حدود 2 میلیارد ریال به شبکه توزیع خسارت وارد کرد که بیشتر انها در ناطق روستایی بود.
شهابی اظهار داشت: تا کنون 40 پایه تیرک شبکه توزیع شکسته و چندین کیلومتر نیز به سیم های توزیع خسارت وارد شده است.
از ابتدای سال 97 تاکنون حوادث غیر مطرقبه مانند سیل و تند باد حدود 20 میلیارد ریال خسارت به شبکه توزیع برق مازندران وارد کرد که با احتساب خسارات افزایش مصرف در تابستان، میزان خسارت از این رقم نیز بیشتر است.
توفان و بارش باران و برفی که شب گذشته وارد استان شد، سرعت باد را در برخی مناطق به حدود 100 کیلومتر رساند.
همچنین بر اساس آخرین گزارش ها اغلب روخانه های مرکز و شرق استان همچون بابلرود، تلار ، تجن و نکارود طغیان کرده است که نه تنها ترد محدوده این رودخانه ها را با مشکل مواجه کرد، بلکه منجر به خسارت به ساکنین محلی و تاسیسات عمومی شده است.
7335/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.