به گزارش خبرنگار ایرنا ، فاطمه ترابی روز جمعه پس از باخت تیمش مقابل تیم سپیدار قائمشهر در ورزشگاه شهید وطنی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : بازی خوبی بود ، متاسفانه بازیکنان تیم ما نتوانستند آنچه را که در تمرینات از لحاظ تکنیکی و تاکتیکی به آنان ارائه شد ، در زمین بازی ارئه دهند .
وی با اعلام این که تیم سپیدار قائمشهر تیم خوبی است ، گفت : اما شانس برد در بازی امروز صد در صد با تیم ما بود که متاسفانه بازیکنان ما نتوانستند سه امتیاز بازی را کسب کنند .
نماینده تیم بانوان آذرخش تهران ادامه داد : امیدوارم فصل خوبی را پیش رو داشته باشیم ، تازه ابتدای نیم فصل دوم است و تیم ما هنوز جای جبران دارد.
ترابی گفت : تمریناتمان را به صورت فشرده انجام خواهیم داد و با تمرینات ارائه شده به بازیکنان تیم ما درصدد هستیم تا جایگاهمان را در جدول ارتقاء دهیم .
وی در خصوص جذب بازیکنان در نیم فصل دوم هم اظهار داشت : تیم ما در نیم فصل دوم دو بازیکن جدید جذب کرد و آنان هم امروز برایمان پا به توپ شدند .
نماینده تیم بانوان آذرخش تهران از نبود اسپاسنر به عنوان مهم ترین مشکل این تیم یاد کرد و افزود : تیم آذرخش تهران تنها تیم پایتخت در لیگ برتر است اما کسی این تیم را حمایت نمی کند و این مساله باعث مشکلات ما شده است .
ترابی در خصوص نبود سرمربی و کمک مربی این تیم در بازی امروز هم گفت که سرمربی و کمک مربی تیم به دلیل یکسری از مشکلات امروز نتوانستند در مسابقات حاضر شوند .
بازی بعدی تیم آذرخش تهران با تیم ملوان بندر انزلی است .
در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال بانوان تیم سپیدار قائمشهر در وزرشگاه شهید وطنی میزبان تیم آذرخش تهران بود . در این بازی تیم سپیدار قائمشهر با برتری یک بر صفر تیم آذرخش را بدرقه کرد و به سه امتیاز بازی دست یافت .
7334/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.