مدیرعامل شرکت گاز مازندران در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه تا پایان سال 98 طرح های گاز رسانی به 152 روستای منطقه هزار جریب نکا، بهشهر و گلوگاه در شرق استان به پایان می رسد، گفت: 33روستای بخش هزار جریب نکا امروز با سرمایه گذاری 500میلیارد ریال گاز دار شدند.
جعفر احمدپور با بیان اینکه 2هزار و 700خانوار در این منطقه از نعمت گاز طبیعی بهره مند شدند، ادامه داد: بر اساس برنامه 99روستای بخش هزار جریب در شرق استان تا پایان سال آینده گاز دار می شود.
وی مقدار اعتبار مورد نیاز عملیاتی شدن این طرح را سه هزار میلیارد ریال اعلام کرد.
مدیر عامل شرکت گاز مازندران با بیان اینکه تا کنون یکهزارو100روستای مازندران از نعمت گاز بهره مندند، اظهار داشت: 425روستای مناطق کوهستانی هزار جریب نکا و بهشهر، بخش لاریجان و کجور و بلده نور در مرحله مطالعات گازرسانی قرار دارند.
وی بیان داشت: اگرچه هزینه گاز رسانی در این مناطق بسیار سنگین است، اما دولت مصمم است تا این انرژی مهم را به همه هموطنان برساند و طبق برنامه تا پایان سال 1400گاز رسانی در همه مناطق استان به پایان می رسد.
احمد پور گفت: اکنون شرایط موجودی گاز طبیعی در لوله های زیر ساختی استان به حد کافی و جود دارد و نیاز نیست حتی یک لیتر سوخت فسیلی در استان مازندران مصرف شود.
6990/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.