مدیرمنطقه ویژه اقتصادی و بنادر و دریانوردی امیرآباد از تخصیص 25 هکتار اراضی برای توسعه گردشگری در بندر امیرآباد خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سیاوش رضوانی دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه افزود: تلاش برای توسعه گردشگری در بندر امیرآباد از برنامه های مهم ماست که تاکنون مورد استقبال سرمایه گذاران قرار نگرفته است.

وی اظهار کرد: از حضور سرمایه گذاران در بخش گردشگری بندر با اختصاص تسهیلات مناسب استقبال می کنیم.

رضوانی همچنین با اشاره به ظرفیت تخلیه و بارگیری بندر امیر آباد یادآور شد:این بندر با دارا بودن 15 اسکله، ظرفیت تخلیه و بارگیری هفت و نیم میلیون تن کالا را داراست.

وی ادامه داد: در سال جاری تاکنون، حدود سه میلیون و 700 هزار تن بار صادراتی و وارداتی در بندر تخلیه و بارگیری شد که این آمار تا پایان سال جاری به چهار میلیون تن می رسد.

رضوانی با اشاره به در دست طراحی بودن روروریلی و رفع نواقص افزود : با راه اندازی اسکله رورو ریلی در سال آینده، حجم ظرفیت تخلیه و بارگیری بار در این بندر به ظرفیت اسمی 7.5 میلیون تن نزدیک می شود.

مدیرمنطقه ویژه اقتصادی و بنادر و دریانوردی امیرآباد همچنین گفت: در بخش خصوصی شاهد رشد سرمایه گذاری در بندر بودیم و در سال جاری، بخش خصوصی 148 میلیارد تومان سرمایه گذاری کرده است.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.