سید مهدی احمدی در گفت وگو با خبرنگار ایلنا افزود: پیشنهاد ما بودجه 37 میلیارد تومانی بود که اعضای شورای اسلامی شهر بودجه را 40 میلیارد تومان بستند.

سید مهدی احمدی در گفت وگو با خبرنگار ایلنا افزود: پیشنهاد ما بودجه 37 میلیارد تومانی بود که اعضای شورای اسلامی شهر بودجه را 40 میلیارد تومان بستند.

وی اظهار کرد: از این میزان 63.7 درصد بودجه عمرانی و 36.3 درصد مابقی بودجه جاری است.

شهردار نکا با اشاره به تحقق 74 درصدی بودجه شهرداری نکا گفت: از 35 میلیارد تومان بودجه سال 97 تاکنون 26 میلیارد تومان محقق شد و تا پایان سال تلاش داریم تا کل بودجه محقق شود.

احمدی، همچنین در مورد بدهی و درآمد شهرداری نکا گفت: در حال حاضر براساس بدهی ثبت شده در سیستم شهرداری نکا 8 میلیارد و 700 میلیون تومان بدهی و همچنین بیش از 3 میلیارد تومان بدهی اسناد بین راهی وجود دارد.

این مسئول ادامه داد: شهرداری نکا در کنار بدهی بیش از 11میلیارد تومانی فعلی، 30 میلیارد تومان طلب دارد و این در حالیست که یک ریال به بیمه و دارایی بدهکار نیست؛ مگر اینکه بدهی از گذشته باشد.

احمدی با اشاره به اجرای تفکیک زباله از مبداء گفت: نکا از محدود شهرهای استان مازندران است که طرح تفکیک زباله از مبداء را اجرایی نکرده است.

شهردار نکا بیان داشت: در بحث تفکیک زباله از مبداء همچون ممیزی املاک نیازمند مشارکت شهروندان هستیم.

احمدی با بیان اینکه برخی اختلافات در کارهای شورایی وجود دارد؛ افزود: نظر اکثریت مطلق شورای شهر نکا، ادامه کار بنده بعنوان شهردار است و نظر قانون هم ادامه کار است و تلاش برای خدمت به مردم همچون همیشه در حال انجام است.

وی ادامه داد: فضای آرام و همسویی با اکثریت اعضای شورای شهر نکا وجود دارد و مشکلی نداریم.

شهردار نکا با اشاره به برنامه 14گانه خود در شهر نکا به نیت 14معصوم گفت: با گذشت 15ماه از زمان خدمت بنده بعنوان شهردار نکا تاکنون 40 درصد این پروژه ها انجام شد و مابقی در دستور کار است.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.