به گزارش خبرنگار ایرنا، به دنبال عدم پرداخت حقوق و مزایا، کارگران بخش خدمات شهری شهرداری سروآباد در 2 روز گذشته حاضر به جمع آوری زباله ها نشده و این مساله باعث نارضایتی مردم شده است.
شهردار سروآباد روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با تایید عدم حضور کارگران بخش خدمات شهری و انباشت زباله ها در شهر گفت: شهرداری 50 میلیارد ریال بدهی دارد که بخش عمده ای از آن مربوط به حقوق و مزایای پرسنل است.
فرزاد اخترکاوان با بیان اینکه شهرداری سروآباد فاقد درآمد پایدار است، اضافه کرد: البته شهرداری 20 میلیارد ریال از دستگاه ها و نهادهای مختلف طلب دارد ضمن اینکه شهروندان نیز در پرداخت به موقع عوارض سالیانه خود همکاری لازم را ندارند.
وی با اشاره به اینکه در صورت پرداخت بدهی اداره ها و عوارض سالیانه از سوی شهروندان می توانیم مشکلات حقوق و مزایای نیروها و کارگران شهرداری را برطرف کنیم افزود: در تلاشیم با همکاری فرمانداری، شورای اسلامی شهر سروآباد و استانداری کردستان مشکلات خود را برطرف کنیم.
به گزارش ایرنا، شهر سروآباد دارای پنج هزار نفر جمعیت است و شهرداری آن 47 نیرو در بخش های مختلف دارد.
شهرستان سروآباد با 2 بخش مرکزی و هورامان با بیش از 50 هزار نفر جمعیت در فاصله 90 کیلومتری از غرب سنندج مرکز استان کردستان واقع شده و 24 کیلومتر مرز با کشور عراق دارد.
7354/ 3034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.