مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران از امضاء تفاهم نامه همکاری فی مابین اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و فرماندهی انتظامی استان مازندران با هدف کاهش آسیب های اجتماعی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کامران اصغری در جلسه مشترک با سردار میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران گفت: این تفاهم نامه به همت مدیریت اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران با هدف ضرورت توجه به امنیت پایدار و کاهش آسیب‌های اجتماعی در استان مازندران تدوین و منعقد شد.

وی اظهار داشت: امنیت پایدار فرآیندی است که از تعامل و مشارکت سازنده همه سازمانها، اقشار و گروه های اجتماعی حاصل می شود و این مهم از طریق انجام اقدامات فرهنگی و اجتماعی مطلوب با مشارکت همه دستگاهها اجرایی و حضور همیشگی نیروی های خدوم انتظامی استان محقق می شود.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران افزود: هدف از انعقاد این تفاهم نامه آموزش و پیشگیری از آسیب های اجتماعی از طریق استمرار ارتباط سازمان یافته بین اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و فرماندهی انتظامی مازندران به منظور برطرف نمودن نیازهای متقابل جامعه کار و تولید و همچنین به منظور توان خود کنترلی و تحکیم نهاد خانواده است.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.