به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی قزوین، سرهنگ بیژن خدایی به انواع موادمخدر کشف شده اشاره و افزود: در مجموع محموله های کشف شده، یک هزار و 541 کیلو 573 گرم تریاک و 2 کیلو و 60 گرم کوکائین بود که این مقدار نسبت به سال 95 به ترتیب از رشد 22 و 48 درصدی برخوردار بوده است.
وی با اشاره به افزایش 38 درصدی اقدامات و تدابیر فرماندهی انتظامی استان در سال گذشته، ادامه داد: 261 طرح در راستای مبارزه با موادمخدر به مورد اجرا گذاشته شد که در این رابطه شاهد کاهش 7 درصدی دستگیری قاچاقچیان، توزیع کنندگان و نگهدارنده موادمخدر بودیم.
سرهنگ خدایی، دست یابی به جامعه عاری از هرگونه اعتیاد را نیازمند همکاری مردم دانست و گفت: به شهروندان توصیه می شود تا هرگونه اطلاعات خود در زمینه فعالیت های موادمخدر را در اختیار پلیس بگذارند.

** دستگیری 2 سارق در بوئین زهرا
فرمانده انتظامی بوئین زهرا از دستگیری 2 سارق خودرو در بخش دشتابی این شهرستان خبر داد و گفت: پلیس هنگام کنترل خودروهای عبوری در جاده ارداق - تاکستان به یک دستگاه پراید مشکوک و آن را متوقف کرد.
سرهنگ حسین علیان نژاد ادامه داد: با دریافت استعلام و بازدید از مدارک، پلیس آگاهی خودرو متوقف شده را سرقتی اعلام کرد.
وی اضافه کرد: راننده و سرنشین خودرو در بازجویی های فنی پلیس به سرقت پراید در ایام نوروز از تهران اعتراف کردند.
به گفته سرهنگ علیان نژاد، سارقان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شهرستان شدند.

** 75 راس دام غیرمجاز در البرز کشف شد
فرمانده انتظامی البرز از کشف 75 راس دام غیرمجاز در این شهرستان خبر داد و گفت: ارزش دام های کشف شده سه میلیارد ریال بوده است.
سرهنگ سهراب خسروی افزود: دام های غیرمجاز از نوع گوساله بوده و توسط پلیس در عوارضی قزوین - کرج مورد شناسایی قرار گرفت.
وی اضافه کرد: کامیون حامل دام ها پس از توقف به پارکینگ پلیس منتقل و دام های غیرمجاز نیز به اداره دامپزشکی البرز تحویل داده شد.
9884/8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.