پل ضلع جنوبی کمربندی نوشهر- چالوس به علت طغیان رودخانه ماشلک در جریان سیل پانزدهم مهرماه امسال فرو ریخت که درپی آن یک کامیون واژگون شد و راننده آن نیز جان باخت.
این مسیر حدود 12 کیلومتر طول دارد و پیوند دهنده استان های شرقی به غربی و حتی پایتخت کشور است و به همین خاطر روزانه هزاران خودرو بویژه خودروهای سنگین حامل بار و اتوبوس های مسافربری به علت ممنوعیت تردد شهرها ، از این مسیر آمد و شد می کنند.
اگر چه با تدبیر مسئولان ذیربط برای جلوگیری از معضل ترافیک تردد خودروها از روی پل ضلع شمالی پل آسیب دیده به شکل رفت و برگشت انجام می شود، ولی مشاهدات خبرنگار ایرنا و گزارش های مردمی گویای آن است که در ساعاتی از روز این مسیر ترافیک سنگینی ایجاد شده و چنین وضعیتی باعث نگرانی مسافران و گردشگران می شود .
مهدی رازجویان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : هرچند طبق دستور استاندار و نیز وعده مسئولان راهداری و حمل و نقل جاده ای این استان بنا بود این پل آسیب دیده تا پیش از نوروز امسال زیر بار ترافیک برود ولی به علت عمق خسارت و نیز رانشی بودن منطقه ممکن است در موعد مقرر این وعده محقق نشود.
وی اظهار داشت : دربازدیدی که هفته پیش از این پل انجام گرفته روند کار به خوبی پیش می رود و طبق گزارش و وعده پیمانکار، عرشه این پل تا پیش از نوروز روی پایه های آن قرار می گیرد و حتی بتن ریزی نیز می شود منتهی پس از خشک شدن و روکش آسفالت تا سی ام فروردین 98 زمان می برد تا زیر بار ترافیک برود.
سرپرست معاونت امور عمرانی استانداری مازندران گفت که حدود 2 میلیارد تومان دولت برای ترمیم کامل این پل اختصاص داد و امیداریم با بهره برداری کامل این پل در موعد مقرر زیربار ترافیک برود.
شهرستان 139 هزار نفر در غرب مازندران قرار دارد.
1654/7078 /1602/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.