امام جمعه گلوگاه گفت: مقاومت و بصیرت مردم در برابر مشکلات و دشمن شناسی و تبعیت از رهبری از عوامل نگهدای انقلاب بوده است

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام سید ابراهیم میر احمدی در جمع مردم حاضر در راهپیـمایی یـوم‌الله 22 بهمـن‌مـاه گفت: یـوم الله بیسـت و دوم بـهمن، نــقطـۀ اوج وحـدت و حضور آکنده از بصیرت و آگاهی ملت و بازتعریف حمایت  چهـار دهه از انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: حضـور حمـاسـی و وحـدت‌بخش مردم ایـران در راهپیـمایـی بـاشــکوه چــهــلمیـن ســالگـرد پیــروزی انــقلاب اســلامـی در سـراســـر میهن اسلامی ایران برای عموم مردم و سیاستمداران دنیا، معنایی متفاوت  داشته است که برای دوستان مایۀ  نشاط و امید و برای دشمنان زبون این انقلاب مایۀ یأس و ناامیدی است.

وی با بیان اینکه امروز 22 بهمـن‌ماه 1397 همۀ دنیـا شـاهد بینش بالای سیاسی مردم از هر نوع سلیقه اجتماعی و از هـر دیـن، قـوم و نـژادی است که همه یکصدا «استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی» را فریاد زدند.

امام جمعه گلوگاه گفت: مردم بصیر گلوگاه در کنار ملـت بـزرگ و آگـاه ایـران اسـلامی و تـمامی گـروه‌ها، احـزاب و تشـکل‌های وفـادار به آرمـان‌های انـقلاب اسـلامی بار دیگر با حضـور حماسـی، انـقلابــی و آمیختـه با بـصیـرت خود در صـحنۀ آوردگاه راهپیـمایی یـوم‌الله 22 بهمـن‌مـاه، «شـکوه وحـدت و هـمبسـتگـی حضـور ملـی، عـزت و عظـمـت و اقتــدار» خویش را به‌نمایش گذاردند.

 میراحمدی افزود: مردم ما امروز بار دیگر با آرمان‌های بلنـد بنـیان‌گـذار کبیـر انـقلاب اسـلامـی، حضـرت امام خـمـینی «رحمت الله علیه» و شهدا و مقـام معظـم رهبـری تـجـدیـد بیـعت کردند تا پای انقلاب و ارزش ها بمانند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.