به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام محمد قاسمی در خطبه های نماز جمعه ساری افزود: برخی از جوانان کشورمان از فراز و فرود 40 ساله انقلاب اسلامی اطلاعات کافی ندارند و شایسته است که کلیه رسانه ها با شرح مفصل قبل و بعد از انقلاب این نقیصه را برطرف کنند.
وی ادامه داد: انقلاب اسلامی عظمت خاصی دارد که حتی اصحاب فرهنگی از تبیین آن وامانده و تاکنون نتوانسته اند آن گونه که باید و شاید جوانانمان را از این رویداد تاریخی آگاه سازند.
خطیب جمعه ساری گفت: واکاوی دلایل آمریکا، نظام صهیونیستی و سایر همپیمانانشان به خودی خود بیان ویژگی های مهم این رویداد الهی است و باید توجه داشت که هیچ یک از انقلاب های جهان تا این حد با توطئه ها و دسایس دشمنان مواجه نبودند.
وی افزود: شرح رها کردن کشور از چنگال بیگانگان و عدم نیاز به آنان می تواند بزرگ ترین عامل دشمنی بدخواهان نسبت به انقلاب اسلامی بود زیرا ایران پیش از انقلاب حیاط خلوت آمریکا و نظام صهیونیستی بود و هیچ اقدامی بدون اجازه آنها صورت نمی گرفت که تاسیس پایگاه نظامی و جاسوسی در صفی آبد بهشهر دلیلی بر این مدعا برای شهروندان مازندرانی است.
او ادامه داد: به یمن رهبری پیامبرگونه دو مرجع عادل هم اینک ایران اسلامی جز کشورهای مقتدر جهان بوده و سرعت پیشرفت علمی آن 11 برابر شده است.
امام جمعه موقت ساری گفت: ایران اسلامی به لطف مجاهدت های انقلابیون و اشاعه فرهنگ عاشورایی در حال حاضر ارتش پنجم جهان را دارد و در بحث فضایی حائز رتبه هشتم، در ساخت ربات رتبه پنجم، در ساخت داروی ام اس رتبه سوم، در ساخت دریچه قلب رتبه دوم، در ساخت لیزر رتبه دهم بوده و تنها کشور سازنده تانک نیز است.
وی افزود: نسل نو بداند که حدود 300 هزار نفر برای پیروزی انقلاب به شهادت رسیدند و پس از استقرار این نعمت الهی دشمنان با ترور 17 هزار شهروند، جنگ تحمیلی و انواع حملات نظامی در صدد سرکوب قیام مردمی بوده اند.
او از گرانی به عنوان بزرگ ترین مشکل کشور یاد کرد و ادامه داد: مردم غیور به رغم این گونه معضلات همواره یار و یاور انقلاب و ولایت فقیه بوده و با حضورشان در راهپیمایی 22 بهمن و روز قدس وفاداریشان را به نمایش می گذارند.
امام جمعه موقت ساری همچنین با تسلیت ایام فاطمیه گفت: با پیروی از فرهنگ فاطمی، آمار طلاق، بدحجابی و سایر ناهنجاری ها بشدت کاسته خواهد شد.
9919/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.