به گزارش ایرنا، این طرح ها شامل افتتاح مجتمع آب رسانی شهید اسفندیاری روستای دنگسرک نکا، اجرای مانیتورینگ صنعتی و اتوماسیون سیلوی شهید میرزاپور نکا و استخر دکتر جیم بود که با حضور استاندار مازندران و مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح شد.
افتتاح مجتمع آب رسانی شهید اسفندیاری با اعتبار 17 میلیارد ریال، افتتاح مانیتورینگ صنعتی و اتوماسیون سیلوی شهید میرزاپور نکا با اعتبار 5 میلیارد ریال و استخر دکتر جیم با اعتبار 30 میلیارد ریال از جمله طرح های افتتاحی عصر امروز چهارشنبه در نکا با حضور استاندار مازندران بوده است.
استاندار مازندران در این مراسم با بزرگداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی گفت: در طول چهار دهه انقلاب خدمات مختلف توسط دولت های طول انقلاب ارائه شده است که باید همه دستاوردها دیده شده و به مردم اطلاع رسانی شود.
احمد حسین زادگان با اعلام اینکه دشمنان برای ناکارآمد جلوه دادن نظام و ایجاد یاس، ناامیدی و بدبینی در مردم با همه وجود وارد شده اند؛ اظهار کرد: باید دستاوردها و اقدامات نظام بدرستی به اطلاع و آگاهی مردم برسد.
وی از دهه فجر به عنوان میعادگاه اتحاد، همدلی و هم افزایی و فرصت مشترک اطلاع رسانی از دستاوردهای انقلاب و نظام یاد کرد و بیان داشت: همه تلاش ما و مسئولان باید ارائه خدمات مناسب به مردم و تلاش برای توسعه همه جانبه باشد.
7332/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.