به گزارش خبرنگار ایرنا، معاون فرماندار ابهر در مراسم افتتاح طرح آبرسانی به روستای سروجهان، با گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی، افزود: پس از گذشت چهل سال از انقلاب خدمات و برکات آن را بسیاری از مردم درک کرده‌اند و پیشرفت های زیادی در روستاها پس از انقلاب داشته ایم.
وی با اشاره به توسعه و بهسازی زیر ساخت های فیزیکی مناطق روستایی شهرستان، خاطرنشان کرد: آبرسانی به روستاها و دسترسی به آب آشامیدنی سالم‌ از اولویت ‌های دولت تدبیر و امید است.
محمدیان اظهار کرد: وظیفه همه ماست که مسئله بحران آب را جدی بگیریم و در مصرف آب صرفه جویی کنیم به ویژه در روستاها که پروژه آبرسانی با مشقت های زیادی مواجه است.
معاون فرماندار ابهر تاکید کرد: متأسفانه مشاهده می ‌شود برخی افراد در روستاها از آب شرب برای آبیاری باغچه های منازل مسکونی و مزارع استفاده می کنند که از مسئولان روستا خواستار برخورد قاطع با این گونه مسائل هستیم.
به گزارش ایرنا، این پروژه با اعتبار 12میلیارد و 500 میلیون ریال به طول 12 کیلومتر و دارای پنج ایستگاه پمپاژ، 250 متر مکعب مخزن و هشت کیلومتر شبکه توزیع است که تاکنون با 110 انشعاب متصل شده و 500 نفر از آب آشامیدنی آن در 2 روستای شهرستان ابهر بهره مند شده اند.
جشن انقلاب، بازسازی و زیباسازی مزار شهدای روستای سروجهان از دیگر برنامه های سفر مسئولان شهرستان به این روستا بود.
به گزارش ایرنا، سروجهان روستایی در محدوده استان زنجان، در فاصله 22 کیلومتری غرب شهر ابهر و درسمت جنوبی بزرگراه قزوین _ زنجان با فاصله 13 کیلومتر است.
9556/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.