به گزارش خبرنگار ایرنا ،زیرسازی آسفالت بلوار دریا به طول بیش از یک کیلومتر و هزینه ای بالغ بر 450 میلیون تومان در شهر کوهیخیل به بهره برداری رسید.
زیرسازی راه دسترسی به دریا در روستای کردکلا کوهیخیل دیگر طرح شهرستان جویبار بوده که با هزینه ای بالغ بر یک میلیارد و 500 میلیون تومان به بهره برداری رسید.
فاز دوم زیرسازی آسفالت روستای کردکلا کوهیخیل به طول چهار کیلومتر در آینده ای نزدیک به بهره برداری می رسد.
سالن چمن مصنوعی سرپوشیده هم در روستای میانملک شهر کوهخیل با هزینه ای بالغ بر 400 میلیون تومان به بهره برداری رسید.
این سالن با متراژ 20 در 40 متر به بهره برداری رسید که ورزشکاران روستاهای اطراف هم از این طرح بهره مند می شوند.
عملیات اجرایی 2 آببندان در روستاهای رنگریزمحله و ایزدخیل آغاز شد که برآورد هزینه این دو آیبندان 3 میلیارد تومان است.
همچنین روز چهارشنبه در مراسمی از کارگران نمونه شرکت شهرک های صنعتی شهرستان جویبار تجلیل شد.
مدیر کل تعاون مازندران در این مراسم گفت: در دولت تدبیر و امید حدود یک هزار و 200 شرکت تعاونی در این استان تشکیل شده است که اکثر آنها فعال هستند .
کامران اصغری با بیان اینکه در زمینه اشتغال فراگیر سهمیه این استان 750 میلیارد تومان بوده است ، افزود : در بحث اشتغال فراگیر هم مبلغ 200 میلیارد تومان انعقاد قرارداد و 160 میلیارد تومان تسهیلات توسط بانک به متقاضیان پرداخت شده است .
نماینده مردم قائمشهر ، جویبار ، سوادکوه ، سوادکوه شمالی و سیمرغ در مجلس دهم در این مراسم با بیان اینکه ظرفیت های زیادی در کشور ایران اسلامی وجود دارد ، گفت : کشور ایران قدرتمندانه در برابر تحریم ها ایستادگی می کند ، اگر هر کشوری با تحریم ها مواجه بود به طور حتم فلج می شد.
عبدالله رضیان با بیان اینکه مهم ترین اشکال در جامعه ما نبود برنامه ریزی درست بوده است، افزود:متاسفانه در خیلی از جاها بی برنامه عمل کرده ایم و این موضوع بلای جان ما شده و شاهد تحریم ها از سوی استکبار جهانی هستیم.
وی با اشاره به اینکه در شهرستان جویبار ظرفیت صنعتی بالایی وجود دارد ، ادامه داد : از فرماندار این شهرستان می خواهم که از ظرفیت های صنعت گران این شهرستان برای ایجاد اشتغال زایی نهایت استفاده را ببرند.
در پایان این مراسم از 40 نفر از کارگران نمونه شرکت شهرک های صنعتی شهرستان جویبار با حضور مسئولین تجلیل به عمل امد.
7334/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.