مدیر صندوق کارآفرینی امید استان اردبیل گفت: 10 هزار و 866 فقره تسهیلات از محل صندوق کارآفرینی امید به متقاضیان در اردبیل پرداخت شده است.  
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، محمدحسن شاهنده در مراسم بهره‌برداری از طرح‌های صندوق کارآفرینی امید در شهرستان نیر اظهار کرد: بالغ بر 1 هزار و 210 میلیارد ریال تسهیلات در دولت تدبیر و امید پرداخت شده است.
وی با اشاره به تسهیلات پرداختی اشتغال پایدار روستایی و عشایری از محل منابع صندوق مشترک توسعه ملی خاطرنشلان کرد: اعتبار ابلاغی استان اردبیل در سالجاری 280 میلیارد ریال بود که از محل طرح‌های معرفی شده از کارگروه اشتغال مبلغ 244 میلیارد ریال به تعداد 598 فقره، از محل طرح‌های تصویب و در حال اخذ ضمانت مبلغ 24 میلیارد ریال به تعداد 20 فقره، طرح‌های پرداخت شده مبلغ 170 میلیارد ریال به تعداد 498 فقره تسهیلات پرداخت شده که درصد پرداختی نسبت به تعداد معرفی 84 درصد و نسبت به مبلغ مصوب شده 71 درصد می‌باشد.
مدیر صندوق کارآفرینی امید استان اردبیل تسهیلات پرداختی در شهرستان نیر را یادآور شد و بیان کرد: سهم اعتبار ابلاغی شهرستان نیر از محل تسهیلات ابلاغی 12 میلیارد ریال بود که در 27 فقره تسهیلات مبلغ 25 میلیارد ریال پرداخت شده است که 215 درصد جذب اعتبار نسبت به سهم ابلاغی را در این شهرستان شاهد هستیم.  
وی با اشاره به تعداد تسهیلات پرداختی روستایی و عشایری بیان کرد: شهرستان نیر در استان اردبیل سومین شهرستان از نظر جذب اعتبارات می‌باشد.
مدیر صندوق کارآفرینی امید استان اردبیل به پرداخت 7 فقره تسهیلات از منابع داخلی در این شهرستان اشاره کرد و گفت: این تسهیلات به مبلغ 2 میلیارد ریال بوده است.
شاهنده ادامه داد: صندوق کارآفرینی امید شهرستان نیر توانسته است تعداد 5 فقره صندوق‌های حرد محلی و روستایی را در روستاهای خانشیر، میمند، برجلو، شیران و کورائیم که در هر صندوق 30 نفر عضو هستند را مورد حمایت قرار دهد که این صندوق‌ها در راستای اشتغالزایی خانگی از قبیل مشاغل دامداری، قالیبافی، کشت زعفران، پروش مرغ بومی و ... گام‌های موثری برداشته شده است.
وی تسیهلات پرداختی صندوق کارآفرینی امید استان اردبیل در دولت تدبیرو امید را یادآور شد و تصریح کرد: در بخش اشتغال بالغ بر 966 میلیارد ریال برای 6 هزار و 352 فقره تسهیلات پرداخت شده که در مجموع برای 7 هزار و 650 نفر ایجاد اشتغال شده است.
مدیر صندوق کارآفرینی امید استان اردبیل همچنین از پرداخت تسهیلات ضروری و ازدواج به مبلغ 244 میلیارد ریال در قالب 4 هزار و 514 فقره خبر داد و اظهار کرد: در مجموع با پرداخت یک هزار و 210 میلیارد ریال تسهیلات به 10 هزار و 866 فقره طرح شاهد فعالیت کارآمد این صندوق در کمک به حوزه اشتغال و ازدواج بودیم.
شاهنده همچنین تسهیلات پرداختی صندوق کارآفرینی امید در بخش‌های اقتصادی از زمان روی کار آمدن دولت تدبیر و امید در استان به ویژه در بخش‌های کشاورزی، صنعت، خدمات و ... را یادآور شد و بیان کرد: در مجموع بعد از روی کار آمدن برای 10 هزار و 866 طرح یک هزار و 210 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کردیم.
وی به عملکرد تسهیلات پرداختی بخش‌های اقتصادی صندوق کارآفرینی امید استان اردبیل در سالجاری اشاره و اظهار کرد: در سالجاری در بخش کشاورزی 153 طرح به مبلغ 100 میلیارد ریال، صنعت 427 طرح با 75 میلیارد ریال، خدمات 57 طرح با 17 میلیارد ریال، تسهیلات ضروری و معیشت 67 طرح با 5 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است ما در مجموع شاهد پرداخت 197 میلیارد ریال تسهیلات هستیم.
مدیر صندوق کارآفرینی امید استان اردبیل با بیان اینکه ما در تمام شهرستان‌های استان با رعایت توازن پرداخت تسهیلات وارد عمل شده‌ایم، خاطرنشان کرد: ما امسال در مجموع در شهرستان‌های استان اردبیل برای بیش از 498 طرح اشتغال روستایی و طرح اشتغال منابع داخلی بیش از 184 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کردیم. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.