احمد حسین زادگان گفت:فلسفه افتتاح پروژه ها امید اجتماعی است که اقدامات نظام به مردم معرفی می شوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا،استاندار مازندران در ششمین روز از دهه مبارک فجر و  در آیین عملیات اجرایی و کلنگ زنی پروژه های شهرستان گلوگاه گفت:فلسفه افتتاح پروژه ها امید اجتماعی است که اقدامات نظام به مردم معرفی می شوند.

وی ادامه داد:  دشمنان که به دنبال یاس و بدبینی در نظام هستند و ما باید استوار بایستیم.

احمد حسین زادگان با بیان اینکه حمایت و پشتیبانی مردم رمز بقای انقلاب است،اظهار کرد:  ورود دشمنان به ظرفیت فضای مجازی هوشمندانه است تا مردم را هدف قرار داده و عامل بقای انقلاب و مردم را تضعیف کنند.

استاندار مازندران گفت: پرهیز از واگرایی مهم است و در این افتتاحیه ها باید کنار هم باشیم تا مردم بدانند چه اتفاقی در جامعه افتاده و عملکردها چیست.

وی در ادامه بیان کرد: خدمات شایسته ای در طول انقلاب انجام شد و به دور از اختلاف و خودزنی باید این عملکردها بیان شود.

حسین زادگان خاطرنشان کرد: شاهد توسعه همه جانبه در بخش های مختلف جامعه هستیم و باید به دور از تخریب این موارد به نسل جدید پرسش گر انتقال و اعتدال سیاسی را رعایت کنیم.

این مقام مسئول گفت: اگر براساس راهبرد و اعتدال کار کنیم بسیاری از دغدغه ها برطرف شود و به دور از قومیت گرایی برای رفع مشکلات گام برداریم.

وی ادامه داد: از تمام ظرفیت های استان برای توسعه باید استفاده و مدلی طراحی شود که هر مجموعه به استحقاقی که دارد؛ برسد.

لازم به ذکر است عملیات اجرایی محور گلوگاه - دامغان (کریدور شمال - جنوب) فاز اول، با اعتباری بالغ بر  100میلیارد ریال و طول این محور 70 کیلومتر  و تعرض، زیرسازی و آسفالت به طول 7 کیلومتر آغاز شد و با پیمانکاری  شرکت عمران راه شمال اجرایی می شود.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.