به گزارش ایرنا، عزیزاله شهبازی روز چهارشنبه در بازدید از یکی از کارخانه های صنعتی فردیس، ضمن تبریک ایام الله دهه فجر، اظهار کرد: ملت ایران از ابتدای انقلاب تا کنون در مقابل دشمنان ایستادگی کرده است تا به استقلال دست یابد و شعار های خوداتکایی و خود باوری از اهمیت بالایی برخوردار است.
وی با اشاره به فشار ها و تحریم های دشمنان، عنوان کرد: برای استقلال کشور خون های بسیاری داده شده و باید معضلات و مشکلات اساسی مردم را حل کنیم و به سمت حواشی نرویم.
استاندار البرز با بیان اینکه باید برای سرافرازی کشور تلاش کنیم، خاطرنشان کرد: کشور از اقوام و نگرش های مختلف تشکیل شده است که همه باید برای پیشرفت و توسعه کشور تلاش کنند.
شهبازی با اشاره به وجود اختلاف سلیقه در جامعه، گفت: همه استعداد ها در عرصه های مختلف باید در راستای پیشرفت کشور باشد زیرا عمران و آبادانی مهم ترین هدف در مملکت است.
وی با بیان اینکه باید در استان ها به سرمایه گذاری بخش خصوصی توجه ویژه ای شود، اضافه کرد: جمعیت 80 میلیون نفری ایران برای کشور تلاش می کنند.
استاندار البرز گفت: امروز اجرای پروژه های مختلف تحقیقاتی، عمرانی و غیره نشان دهنده تلاش برای توسعه کشور است.
استاندار البرز با اشاره به اینکه باید به شهرک های صنعتی توجه ویژه ای شود، بیان داشت: درخواست های واحد های صنعتی باید مورد بررسی قرار گیرد.
همزمان با سفر استاندار البرز به فردیس 22 طرح عمرانی تولیدی در این شهرستان به بهره برداری رسید.
7413/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.