هاتف ممیزی عصر شنبه در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: طرح مجتمع دامپروری به فرزندان تحصیل کرده عشایر اختصاص دارد که فاز اول این طرح با حضور شاپور علایی قائم مقام سازمان امور عشایر کشور امروز (شنبه) مورد بهره برداری قرار گرفت.
وی ادامه داد: در این طرح قرار است 50 واحد دامپروری 300 راسی ایجاد شود که مراحل تکمیلی این طرح در 3 سال آینده انجام خواهد شد.
مدیر امور عشایر استان تهران خاطرنشان کرد: در فاز اول این طرح خط انتقال برق بطول 2 هزار و 300 متر ، تجهیز یک حلقه چاه نیمه عمیق و همچنین دیوار کشی بطول 200 متر مربع و همچنین احداث مخزن هوایی 70 متر مکعبی با اعتباری بالغ بر 450 میلیون تومان به بهره برداری رسید.

** زنگ انقلاب در مدرسه عشایری بصدا در آمد
وی تاکید کرد: به مناسبت ورود امام (ره) به میهن و همچنین آغاز دهه فجر زنگ انقلاب امروز (شنبه) در هنرستان عشایری شاه صاحب ورامین به صدا درآمد.
به گفته ممیزی، این مراسم با حضور جمعی از دانش آموزان عشایری و همچنین بخشدار جواد آباد ورامین در این مدرسه عشایری برگزار شد.
وی خاطرنشان کرد: به مناسبت دهه مبارک فجر جمعی از جامعه عشایر استان تهران همچون سال های گذشته فردا (یکشنبه) در حرم مطهر امام خمینی (ره) با معمار کبیر انقلاب اسلامی تجدید بیعت می کنند.
استان تهران دارای حدود 3 هزار خانوار عشایری است که این جامعه تولید کننده 700 هزار راس دام سبک در اختیار دارند و در سال گذشته بیش از 67 هزار تن محصولات زراعی، دامی، باغی، لبنی، پروتئینی و کشاورزی تولید کردند.
تهرام/7243//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.