به گزارش خبرنگار ایرنا ، نمازخانه و سالن اجتماعات مدرسه نیره در شهرستان قائمشهر ، کانال لاینیگ در سوادکوه شمالی ، سالن ورزشی آلاشت و محیط بانی آلاشت در شهرستان سوادکوه چهار طرحی بود که با حضور مسئولین به بهره برداری رسید و عملیات اجرایی ساخت سه مدرسه در شهرستان قائمشهر آغاز شد .
عملیات اجرایی ساخت مدرسه 6 کلاسه جدید یوسف رضا در فضایی به مساحت 2 هزار متر و هزینه ای بالغ بر 12 میلیارد ریال در روستای قراخیل از شهرستان قائمشهر آغاز شد .
آغاز عملیات اجرایی ساخت دبیرستان 6 کلاسه در فضایی به مساحت چهار هزار متر مربع و هزینه ای بالغ بر 12 میلیارد ریال و همچنین ساخت دبستان هفت کلاسه با اعتبار 12 میلیارد ریال در روستای خطیرکلا شهرستان قائمشهر آغاز شد .
عملیات اجرایی ساخت سه مدرسه در شهرستان قائمشهر با مشارکت 50 درصدی خیرین و 50 درصدی سازمان نوسازی آغاز شد .
نمازخانه و سالن اجتماعات مدرسه نیره دیگر طرح های شهرستان قائمشهربود . این طرح با مساحت 90 متر و هزینه ایی بالغ بر 850 میلیون ریال در روستای خطیرکلا به بهره برداری رسیده است .
در شهرستان قائمشهر 50 هزار دانش اموز در بیش از 340 مدرسه مشغول به تحصیل هستند .
طرح لاینینگ کانال آبیاری به طول یک هزار و 800 متر و هزینه ای بالغ بر 150 میلیون تومان در روستای آهنگرکلا دیگر طرحی بود که در شهرستان سوادکوه شمالی به بهره برداری رسیده است .
سالن چند منظوره ورزشی امام خمینی (ره ) در فضایی به مساحت یک هزار و 150 متر مربع و اعتباری بالغ بر 500 میلیون تومان در شهر آلاشت شهرستان سوادکوه به بهره برداری رسید.
شهرستان سوادکوه سه هزار ورزشکار سامان یافته دارد .
محیط بانی دیگر طرح های به بهره برداری رسیده در شهر آلاشت از شهرستان سوادکوه بوده است . منطقه آلاشت به دلیل وجود چند زیستگاه مهم و تنوع زیست محیطی چارت سازمانی محیط بانی در آن منطقه ایجاد شده است .
این محیط بانی با هزینه ای بالغ بر 120 میلیون تومان به بهره برداری رسید که در آن مکان 6 محیط بان استقرار یافته است .
/1899/7334
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.