بخشدار مرزن آباد روز یکشنبه در حاشیه بهره برداری از این طرح ها به خبرنگار ایرنا افزود: پروژه احداث پل روستای برار این بخش به طول 15متر، ارتفاع پنج متر و عرض شش متر به همراه دیواره سنگ چین شده با اعتبار 2 میلیارد و 500 میلیون ریال با مشارکت اهالی روستا ساخته و امروز افتتاح شد.
مصطفی خواجه کجوری همچنین از ساخت و تحویل یک باب ساختمان خانه محروم در روستای شهرستان این بخش خبر داد.
اسماعیل مشایخ، سرپرست آب و فاضلاب روستایی چالوس نیز با اشاره به رفع مشکل آب روستای سنارسفلی در بخش مرزن آباد به ایرنا اظهار داشت: برای رفع این مشکل علاوه بر لوله گذاری به طول 4.5 کیلومتر ، یک مخزن یکصدمتر مکعبی بتنی به همراه نصب دستگاه کلر زن با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و 200 میلیون ریال اماده بهره برداری شد.
مدیر امور توزیع برق شهرستان نوشهر نیز در حاشیه افتتاح پروژه دهه فجر این اداره به خبرنگار ایرنا افزود: پروژه اصلاح و بهینه سازی فیدر فشار متوسط روستای برار به طول 400 متر و با اعتبار 400 میلیون ریال اجرایی شد.
محمدرضا مهدی پور ادامه داد: با اجرای این پروژه مشکل قطعی برق 5 روستا منطقه که بدلیل عبور مسیر فشار متوسط از جنگل رخ می داد با تغییر مسیر برق رفع شد.
مرزن آباد در 30 کیلومتری جنوب شهرستان چالوس با دست کم 20 هزارنفر جمعیت ثابت و 50 هزار نفر جمعیت متغییر در قالب 103 روستا و یک شهر در حاشیه جاده کرج - چالوس (کندوان) پل ارتباطی پایتخت به مازندران است.
1295/ 1602/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.