معاون عمرانی فرماندار ساری با اعلام اینکه 130 روستا به عنوان روستای گردشگری در شهرستان ساری انتخاب شدند بر برنامه ریزی مناسب در جهت جذب گردشگر در این بخش تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا،لطف الله عباسی در جلسه شورای اداری که صبح امروز در فرمانداری ساری برگزار شد با اعلام اینکه 130 روستا به عنوان روستای گردشگری در شهرستان ساری انتخاب شدند بر برنامه ریزی مناسب در جهت جذب گردشگر در این بخش تاکید کرد.

معاون عمرانی فرماندار ساری با بیان اینکه درختکاری حاشیه محورها در دستور کار دستگاه های اجرایی قرار گیرد،افزود: نمایشگاه دستاوردهای 40 ساله انقلاب به خوبی برپا شود.

یوسف یوسف پور رئیس شورای هماهنگی و تبلیغات مازندران ،اسلام و ماهیت دینی،ولایت و رهبری نظام و افکار عمومی سه شاخصه مهم در پیروزی انقلاب اسلامی دانست و اظهار داشت: ما باید برای حفظ این سه عامل مهم کوشا باشیم.

وی به عناوین برنامه های دهه فجر 40 اشاره کرد و افزود: تجدید میثاق با شهدا ، نورافشانی بهمن در روز 21 بهمن و راهپیمایی شکوهمند مردم در روز 22 از برنامه های دهه فجر است.

ساعی جانشین فرمانده سپاه ساری در ادامه به تشکیل ستاد راهیان نور در سپاه شهرستان ساری خبر داد و گفت: اردوی راهیان نور دانش آموزی با حضور 2هزار دانش آموز دختر و 1700 دانش آموزان پسر با همکاری آموزش از شهرستان ساری آغاز می شود.

وی افزود: راهیان نور مردمی نیز با مشارکت دو هزار و 300 نفر از شهروندان با 30 دستگاه اتوبوس از 20 اسفند97 شروع تا 20 فرودین 98 ادامه دارد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.