سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای چالوس از دزدیده شدن حدود 15 پایه گاردریل مسیر روستای گرمابک بخش مرزن آباد خبر داد.
مهدی صفایی عصر یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این سرقت نادر چهارشنبه شب گذشته در مسیر روستای گرمابک بخش مرزن آباد رخ داده است.
پیش از این برخی از رسانه ها و کانال های خبری از سرقت سریالی صفحات گاردریل در محور‌های مازندران خبر داده بودند.
صفایی تصریح کرد: به منظور حفظ جان سرنشینان خودروهای عبوری به این روستا 300 متر از مسیر 5 کیلومتری این روستا که دارای پرتگاه خطرناکی است گادریل نصب شده بود که 15 پایه گاردریل در این قسمت از این مسیر به سرقت رفت.
وی خاطر نشان کرد: با هماهنگی ها صورت گرفته شورای روستا با این اداره گاردریل‌های گالوانیزه برای این مسیر در نظر گرفته شد و پایه های گاردریل و پیچ و مهره را نیز شورای روستا برعهده گرفته بود.
سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای چالوس گفت: در حال حاضر نیروی انتظامی پی گیر شناسایی و دستگیری عوامل این سرقت می باشد.
صفایی از پی گیری برای نصب پایه های جایگزین برای پایه های سرقتی در کمترین زمان برای حفظ سلامتی اهالی روستا خبر داد.
وی تصریح کرد: سرقت گاردریل و پایه های آن تاکنون در مسیرهای روستایی شهرستان چالوس و کلاردشت و جاده کندوان سابقه نداشته است.
روستای گرمابک در دهستان بیرون‌بشم قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۸۵، جمعیت آن ۸۳ نفر (۱۹خانوار) ‌است.
در حال حاضر مازندران 9 هزار و 350 کیلومتر راه روستایی دارد که تاکنون 5 هزار و 578 کیلومتر آن آسفالت شده و شاخص راه آسفالته روستایی این استان 59 درصد است و درحالی که شاخص میانگین کشوری 66 درصد می باشد.
حدود 2 هزار کیلومتر از راه روستایی مازندران در دولت تدبیر و امید زیرسازی و آسفالت شده که این میزان آسفالت در مقایسه با دیگر استانها بی سابقه است.
مازندران 10 هزار و 700 کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه هزار و 700 کیلومتر آن را راههای اصلی تشکیل می دهد.
/1295/ 1602/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.