نماینده شورای لترگازعلیا نکا گفت: روستای لترگاز علیا نکا همچنان گرفتار در برف است و با تلاش انجام شده تنها نیمی از راه بازگشایی شده است.

عبدالحسین حسین زاده در گفت و گو با خبرنگار ایلنا افزود: از پنج روز گذشته تاکنون، 10 خانوار و تعداد زیادی از دام های این روستا گرفتار برف هستند و راه برون رفت از برف ندارند.

وی گفت: با توجه به صعب العبور بودن جاده از مسیر نکا، بازگشایی میسر نشد و به ناچار با کمک راهداری و حمل و نقل جاده ای نکا اقدام به بازگشایی نیمی از جاده شده است و همچنان ادامه دارد.

شغل اغلب مردم این روستا دامداری و زنبورداری است و ماندگاری این مردم در زمستان سخت و طاقت فرسا برای حفظ مقدار دام سبک و سنگینی که دارند؛ نیازمند راه مناسب جاده ای است.

10 خانوار ما اکنون گرفتار در برف هستند و برای تهیه علوفه و خوراک برای دام در این برف، زمین گیر شده ایم و اگر راهداری برای بازگشایی جاده به داد ما نرسد؛ دام های ما در این برف به دلیل عدم وجود خوراک مناسب و کافی تلف می شوند.

معاون فرماندار نکا هم با اشاره به بازگشایی بخش اعظمی از جاده از مسیر بهشهر گفت: عدم دسترسی مناسب و فراهم نبودن شرایط ورود ماشین آلات موجب شد که از راهداری بهشهر برای کمک برای بازگشایی جاده کمک بگیریم.

محمد محمدیان گفت: همه تلاش ما برای بازگشایی جاده است و امیدواریم با بازگشایی جاده از سمت بهشهر، خدمات ارائه و با کم شدن برف در مسیر نکا، این جاده بازگشایی شود.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.