فرماندار سوادکوه جمعه شب به خبرنگار ایرنا گفت: به دنبال بارش برف سنگین ، برق روستاهای پیرنعیم ، سوخته سرا ، ولیلا و آلاشت از شب گذشته قطع شده بود که با تلاش ماموران اداره برق امشب وصل شد.
سعید یزدانی علت قطعی برق را برف سنگین و شکسته شدن شاخه ها درختان بر روی سیم های برق اعلام کرد .
وی با بیان اینکه طی اعلام هواشناسی برف در جاده گدوک به بیش از 35 سانت رسیده بود، افزود: شب گذشته به دلیل تلاش ماموران هلال احمر ، راهداری و حمل و نقل جاده ای و پلیس راه، محور گدوک تنها مسیر منتهی به تهران بود که باز ماند و مسافران با بستن زنجیر چرخ توانستند از این مسیر تردد کنند .
فرماندار سوادکوه با اعلام این که ارتفاع برف در مناطق بالادست و ارتفاعات به 60 سانت رسید، گفت که از شب گذشته راه های روستایی آلاشت به دلیل برف زیاد مسدود شده بود امروز با تلاش نیروهای شهرداری ، هلال احمر ، راهداری و بخشداری بازگشایی شد.
یزدانی تعداد افراد مستقر در محور سوادکوه برای کمک رسانی به شهروندان و مسافران را چهار تیم در چهار ناحیه اعلام کرد و گفت که در حال حاضر تمام محور های روستایی و شهری شهرستان سوادکوه باز است .
وی با اعلام اینکه هنوز برآورد خسارت مشخص نیست، افزود: میزان خسارت به راه و برق هنوز مشخص نیست و باید منظر ماند تا میزان خسارت مشخص شود .
شهرستان سوادکوه با داشتن 117 روستا ، دارای 90 کیلومتر راه اصلی و 700 کیلومتر راه فرعی و روستائی است .
7334/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.