امیر یدبیضا روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مسافران در حالی که از شهرهای همجوار سقز و دیواندره راهی تکاب بودند، در گردنه های سخت گذر دوراهی ایرانخواه گرفتار بارش برف و کولاک شدید شدند.
وی بیان کرد: راهداران اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای تکاب پس از آغاز کولاک بلافاصله به گردنه ایرانخواه اعزام شدند و با عملیات امداد رسانی شبانه، خودروهای گرفتار در کولاک را پس از سه ساعت تلاش نجات دادند.
وی ادامه داد: کولاک شدید و نبود دید کافی در جاده موجب انحراف خودروها از مسیر و توقف تعدادی از آنها در جاده شده بود که با حضور به موقع راهداران در محور ایرانخواه مسافران و سرنشینان خودروهای محاصره شده در کولاک از خطر سرمازدگی نجات یافتند.
رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای تکاب گفت: راهداران برای نجات مسافران گرفتار شده در کولاک، بیش از 20 کیلومتر از محور تکاب - دو راهی ایرانخواه را در چند نوبت برف روبی و مسیر را بازگشایی کردند.
یدبیضا با بیان اینکه کولاک شدید شب گذشته تا بامداد امروز/ دوشنبه/ در محور ایرانخواه تداوم داشت، اضافه کرد: رانندگان پیش از تردد در این محور از وضعیت جاده اطلاع یابند و در صورت کولاک و بارش برف از مسیرهای جایگزین برای عزیمت به شهرهای همجوار استفاده کنند.
به گزارش ایرنا، بارش برف و کولاک شدید از عصر دیروز /یکشنبه/ تکاب را فراگرفته و موجب اختلال در تردد در جاده های این شهرستان شده است.
تکاب در منطقه ای کوهستانی و سردسیر در جنوب آذربایجان غربی واقع شده و جاده های سخت گذر و برف گیر دارد.
7514/6185/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.